شرایط فروش محصولات کرمان موتور

شرایط فروش محصولات کرمان موتور در 8 مهر 98

شرایط فروش محصولات کرمان موتور در 8 مهر 98 اعلام شد. شرکت کرمان موتور خودروهای جک جی 4، جک اس 3 و جک اس 5 را به صورت نقد و اقساط از دوشنبه ۸ مهر به فروش می‌رساند.

شرکت کرمان موتور به عنوان نماینده رسمی محصولات جک در ایران سه خودرو از این خودروساز چینی را به بازار عرضه می‌کند. طبق این طرح فروش، خودرو جک جی 4 با قیمت 149 میلیون و 900 هزار تومان، خودرو جک اس 3 با قیمت 210 میلیون تومان و خودرو جک اس 5 با قیمت 299 میلیون تومان به صورت نقد و اقساط به فروش می‌رساند. این طرح فروش از روز دوشنبه 8 مهر 98 شروع می‌شود و تا زمان 25 مهر یا تا پایان تکمیل ظرفیت ادامه خواهد داشت. مدل ساخت تمامی این خودروها سال 1399 خواهد بود. در این طرح فروش سود انصراف به صورت سالیانه 12 درصد و سود تاخیر نیز 1 درصد ماهیانه در نظر گرفته شده است. در ادامه جزئیات شرایط فروش محصولات کرمان موتور در 8 مهر 98 را مشاهده می‌کنید:

توضیحات:

  • خودروها از یکسال بیمه بدنه رایگان برخوردار هستند.
  • در صورت تسویه نقدی خودرو در زمان تحویل مبلغ 18 درصد سالیانه بر روی اقساط باقیمانده محاسبه و از مبلغ دریافتی کسر خواهد شد.
  • کلیه هزینه‌ها، مالیات‌ها، عوارض، بیمه شخص ثالث، مالیات ارزش افزوده و سایر هزینه‌هایی که قانون پرداخت آن را به عهده مشتری و مصرف‌کننده گذاشته است بر اساس تعرفه‌های سال 1398 محاسبه خواهد شد. بدیهی است در صورت تغییر قوانین و نرخ‌ها در زمان تحویل خودرو مابه‌التفاوت به عهده متقاضی است.

شرایط فروش محصولات کرمان موتور – 8 مهر 98

شرایط فروش جک جی 4

شرایط فروش محصولات کرمان موتور

شرایط فروش جک اس 3

شرایط فروش محصولات کرمان موتور

شرایط فروش جک اس 5

شرایط فروش محصولات کرمان موتور