گوشی جدید آنر نوت

گوشی جدید آنر نوت با تراشه‌ی کایرین 810 و دوربین 64 مگاپیکسلی معرفی می‌شود

بر اساس اطلاعات به دست آمده٬ گوشی جدید آنر نوت که نوت 30 یا نوت 20 نام دارد٬ به تراشه‌ی کایرین 810 و یک دوربین 64 مگاپیکسلی مجهز خواهد بود و به زودی معرفی می‌شود.

رویداد بزرگ هواوی امسال برگزار شد٬ اما گوشی‌های پرچمدار برند آنر تا پایان ماه آینده‌ی میلادی معرفی نخواهند شد. در همین راستا اطلاعات تازه‌ای وسط افشاگران منتشر شده که نشان می‌دهد برند آنر در اواخر ماه اکتبر (آبان ماه) نه تنها از گوشی آنر V30 پرده برمی‌دارد٬ بلکه قصد دارد از یک گوشی میان‌رده سری آنر نوت نیز رونمایی کند. این منبع همچنین می‌گوید یک گوشی این برند موفق به کسب تاییدیه CCC شده که معتقد است٬ به نسل جدید آنر نوت 10 مرتبط است.

جزئیات گوشی جدید آنر نوت

اول اینکه گوشی جدید آنر نوت که با شماره مدل LRA-AL00 در سایت CCC رویت شده٬ از شارژر 20 وات بهره می‌برد. این تمام چیزیست که به لطف تاییدیه مذکور٬ تایید شده است. بر اساس گفته‌های افشاگران٬ گوشی جدید آنر نوت به تراشه‌ی کایرین 810 هواوی مجهز خواهد بود و یک دوربین 64 مگاپیکسلی نیز در آن دیده می‌شود. افشاگران همچنین اضافه کرده‌اند که گوشی میان‌رده‌ی آنر یا عضو سری نوت یا یک سری جدید خواهد بود.

ظاهرا یک گوشی دیگر از خانواده آنر مجیک نیز در دست توسعه قرار دارد که رقیبی برای گوشی‌های سری می میکس کمپانی شیائومی است. این گوشی که سومین نسل سری مجیک خواهد بود٬ می‌تواند آنر مجیک 3 نام داشته باشد. متاسفانه در ارتباط با این دیوایس هیچ اطلاعاتی در دست نیست٬ اما گوشی سری نوت می‌تواند آنر نوت 30 یا نوت 20 نام داشته باشد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. یعنی میشد من همچین گوشی ای داشته باشم😭😭😭😭