هواوی موبایل سیستم

با اپ‌های هواوی موبایل سیستم (HMS) دیگر به اپلیکیشن‌های گوگل نیازی نخواهید داشت

شرکت هواوی اخیرا علاوه بر معرفی دو پرچمدار هواوی میت 30 و میت 30 پرو از هواوی موبایل سیستم (HMS) رونمایی کرده است که به کمک اپ‌های آن دیگر به اپلیکیشن‌های گوگل نیازی نخواهید داشت.

شرکت هواوی اخیرا در یک رویداد اختصاصی در شهر مونیخ، گوشی های هوشمند جدید هواوی میت 30 را معرفی کرد. گوشی های سری HUAWEI Mate 30 استانداردهای جدیدی را در زمینه‌های نرم افزاری و سخت افزاری ارائه کرده و به عنوان نخستین گوشی مبتنی بر نسل دوم شبکه 5G شناخته می‌شوند.

ریچارد یو، مدیر عامل هواوی، ضمن معرفی گوشی های هوشمند هواوی میت 30 در این رویداد، برای نخستین بار از هواوی موبایل سیستم HUAWEI Mobile Services) HMS) رونمایی کرد. با قابلیت‌های HMS یک زندگی دیجیتالی جدید را با هوش مصنوعی پیشرفته و سرعت بالاتر تجربه خواهید کرد.

اپ‌های هواوی موبایل سیستم (HMS)

هواوی موبایل سیستم

اپلیکیشن های هواوی موبایل سیستم با فراهم آوردن فناوری‌های هوش مصنوعی، زندگی دیجیتالی بهتری را برای کاربران به ارمغان می‌آورد. بخش‌هایی در داخل خود HMS تعریف شده است که به قسمت مهمی از تجربه کاربران از HUAWEI Mobile Services تبدیل شده‌اند که شامل موارد زیادی است و تعدادی از مهم‌ترین آنها در ادامه آورده شده است:

HUAWEI Browser

مرورگر هواوی، یک مرورگر امن و پرکاربرد در گوشی های هوشمند است که تجربه استفاده از اینترنت با سرعت بالا، سرویس جستجوی با کیفیت و محافظت کامل از حریم خصوصی کاربران را به همراه دارد. این برنامه در حال حاضر بیش از 200 میلیون کاربر فعال در سراسر جهان دارد.

HUAWEI Mobile Cloud

اپلیکیشن HUAWEI Mobile Cloud وظیفه تامین امنیت تمامی داده‌ها، از تایید اعتبار و انتقال داده تا ذخیره اطلاعات را بر عهده دارد. این برنامه می‌تواند داده‌هایی مانند تصاویر، فیلم و اطلاعات مخاطبان را به طور کاملا ایمن ذخیره کرده و با هماهنگ‌سازی داده‌های Multi-End Data، به کاربران این اطمینان را می‌دهد که اطلاعات را با خیالی آسوده و امن مدیریت کنند. میزان کاربران فعال ماهانه این برنامه به 160 میلیون نفر رسیده است.

HUAWEI Themes

برنامه HUAWEI Themes با 70 میلیون کاربر فعال ماهانه در جهان، تجربه‌ای جدید از شخصی‌سازی تصاویر، صفحه قفل چندکاره، آیکون‌هایی با امکان تنظیم شخصی و طراحی زیبا را برای کاربران به ارمغان می‌آورد. علاوه بر این، سرویس موبایل هواوی یک تجربه کامل و غنی از سرگرمی‌های صوتی و تصویری را به کاربران گوشی های هواوی میت 30 خواهد داد.

HUAWEI Music

کاربران این سری از گوشی‌ها می‌توانند با استفاده از HUAWEI Music، از طیف گسترده‌ای از موزیک‌ها و ده‌ها میلیون کتابخانه موسیقی، لیست آهنگ‌های محبوب و کتاب‌های صوتی، در هر مکان و هر زمان لذت ببرند. HUAWEI Music در بیش از 70 کشور، دارای بیش از 150 میلیون کاربر فعال است.

HUAWEI Video

HUAWEI Video به همراه شرکای جهانی خود، بهترین تجربه از صدا و تصویر را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این اپلیکیشن انبوهی از برنامه‌ها را با کیفیت بسیار بالا برای کاربران فراهم می‌کند و هم‌اینک در کشورهایی مانند چین، استرالیا، ایتالیا و اسپانیا راه اندازی شده و در مجموع دارای 130 میلیون کاربر فعال است.

HUAWEI Reader

اپلیکیشن HUAWEI Reader با ده‌ها شریک تجاری در چین همکاری می‌کند که بیش از یک میلیون نسخه‌ی با کیفیت از نشریات کلاسیک و پرفروش‌ترین کتاب‌ها و مقاله‌ها را در دسترس قرار می‌دهند. HUAWEI Reader به زودی در سطح جهانی راه‌اندازی می‌شود و هدف آن ارائه یک پلتفرم دیجیتال برای افزایش سطح مطالعه کاربران است.

HUAWEI Assistant

HUAWEI Assistant به همراه سری هواوی میت 30 به صورت آنلاین عرضه می‌شود. کاربران می‌توانند برای دسترسی سریع به خدمات مختلف و همچنین جست‌وجوی جهانی، اطلاعات موقعیتی و اخبار مهم از این اپلیکیشن استفاده کنند. سرویس اخبار مهم در این برنامه، 30 زبان را در 82 کشور جهان تحت پوشش خود قرار داده است.

HUAWEI AppGallery

گوشی های سری هواوی میت 30 با برنامه HUAWEI AppGallery که از پیش نصب شده است، همراه خواهند بود. از زمان عرضه جهانی آن در آوریل 2018، HUWAEI AppGallery در بیش از 170 کشور و منطقه، به صورت ماهانه در خدمت بیش از 390 میلیون کاربر فعال جهانی است.

هواوی موبایل سیستم

HUAWEI AppGallery به شکل منطقه‌ای و جهانی کار می‌کند. بدین صورت که مطابق با موقعیت مکانی کاربر، انتخاب کشورها و با در نظر گرفتن مدل گوشی، به شکل هوشمند توصیه‌هایی را برای کاربران گوشی های سری هواوی میت 30 ارائه می‌دهد.

HUAWEI Quick App

Huawei Quick App امکان دسترسی کاربران گوشی های هواوی میت 30 را به مجموعه‌ای از نرم افزارهای آماده به کار (بدون نیاز به نصب) و انبوهی از نرم افزارهای کاربردی رایگان را فراهم می‌کند.

هواوی موبایل سیستم

تجربه هوش مصنوعی با عملکردی بی‌درنگ

هواوی موبایل سیستم

به عنوان پایه اکوسیستم HMS، سری هواوی میت 30 هواوی همواره تجربه‌ای سریع‌تر، بهتر و هوشمندتر را از هوش مصنوعی دیجیتال پیش روی کاربران خواهد گذاشت. پس از کنفرانس توسعه‌دهندگان، هواوی بار دیگر از اکوسیستم HMS در حین معرفی سری هواوی میت 30 رونمایی کرد.

HMS و نرم افزارهای زیر مجموعه آن، به طور یکپارچه از سخت افزار اختصاصی ساخت هواوی و قابلیت‌های ابری استفاده می‌کنند و مجموعه‌ای از سرویس‌های اصلی (HMS Core)، تنظیمات و پلتفرم‌ها را برای توسعه و آزمون IDE (محیط توسعه پایدار) فراهم کرده‌اند.

HMS در کنار نرم افزارها و سرویس‌های ثالث هواوی، اکوسیستمی از سرویس‌ها را تشکیل می‌دهند که 570 میلیون نفر از کاربران هواوی در سراسر دنیا قادرند از آن بهره‌مند شوند. بد نیست بدانید HMS Ecosystem تاکنون توجه بیش از یک میلیون توسعه‌دهنده را از سرتاسر دنیا به خود جلب کرده است.

هواوی موبایل سیستم

توسعه‌دهندگان برای استفاده از پتانسیل و ظرفیت‌های HMS Core در سرویس‌های وابسته به حوزه 5G و AI، تنها کافی است از کیت توسعه نرم افزار HMS هواوی استفاده کنند.

هواوی تاکنون از 14 سرویس زیرمجموعه HMS Core رونمایی کرده است. این سرویس‌ها شامل 9 سرویس پایه و 5 سرویس در حال رشد می‌شود تا توسعه دهندگان با اکوسیستمی هوشمند و با قابلیت‌هایی روزافزون، روبه‌رو باشند. تا این لحظه بیش از 45 هزار نرم افزار با HMS Core یکپارچه شده‌اند که نشانگر رشدی 65 درصدی است.

Huawei Map Kit ماه اکتبر سال میلادی جاری به صورت رسمی برای کاربران و توسعه‌دهندگان خارج از چین عرضه می‌شود و امکان خلق‌ نرم افزارهایی جدید و نوآورانه را در اختیار آنها می‌گذارد.

HMS Ecosystem سال‌‌ها توسعه و تکامل را پشت سر گذاشته و با سرعتی تصاعدی در حال رشد است. به عنوان مثال Huawei AppGallery را در نظر بگیرید که طی هشت سال گذشته به عنوان پلتفرمی برای انتشار یا دریافت نرم افزارها مورد استفاده قرار می‌گرفت. حال سرازیر شدن سیل توسعه‌دهندگان به سمت HMS Ecosystem و انتشار نرم افزارهایشان در Huawei AppGallery سبب شده تجربه استفاده کاربران ارتقای محسوسی پیدا کند.

هواوی موبایل سیستم

برای تشویق بیشتر توسعه‌دهندگان برای حرکت به سمت HMS Ecosystem، هواوی سرمایه‌گذاری خود را در این بخش از رقم یک میلیون یوآن چین به یک میلیون دلار آمریکا رسانده است. طبق اعلام هواوی 80 درصد از مبلغ این سرمایه‌گذاری صرف تشویق و جهت دادن توسعه‌دهندگان برای خلق ایده‌های نوآورانه می‌شود. همچنین از این مبلغ در راستای تامین هزینه‌های توسعه، تکمیل و بازاریابی نیز استفاده خواهد شد.

برنامه استعدادیابی «Shining Star» (ستاره درخشان) با تشویق توسعه‌دهندگان سرتاسر جهان، به آن‌ها کمک می‌کند تا به رشد نوآوری‌، ایجاد سرویس‌های جدید و خلق تجربه بهتر برای کاربران گوشی های سری Huawei Mate 30 بپردازند. استودیوی نوآوری DigiX نیز در آینده‌ای نزدیک با تأسیس 6 لابراتوار در مناطق مهم دنیا به حمایت هرچه بیشتر از توسعه‌دهندگان سراسر جهان خواهد پرداخت.

پس از رونمایی از سری هواوی میت 30، سرویس‌های موبایل هواوی (HMS) همچنان به خلق اکوسیستمی مجهز به هوش مصنوعی با عملکرد بی‌درنگ برپایه بهتر کردن تجربه کاربری، ادامه خواهد داد تا استانداردهای زندگی دیجیتال را بازتعریف کرده و تجربه‌ای جدید و منحصر به فرد را به کاربران گوشی های هواوی میت 30 در سراسر جهان عرضه کند.

این مطلب در قالب رپورتاژ آگهی و توسط شرکت‌های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا متن تبلیغاتی برای گجت نیوز ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

8 دیدگاه

  1. ببینید هرچی هم داشته باشه هیچی جای کروم و یوتیوب و گوگل مپ گوگل رو نمیگیره

  2. خدمات همراه هواوی HUAWEI Mobile Services) HMS)

  3. چه عالی دم هواوی گرم.

  4. سلام
    لطفا قبل از انتشار آگهی به حقیقت و دروغ اون آگهی دقت کنید که شرمنده و مدیون مردم نشین…

    ۱. هواوی و هیچ شرکت دیگه‌ای نمیتونه به میزان رایگان و نامحدود از گالری پشتیبانی بگیره اما با برنامه گوگل فوتوز این کار به راحتی و بدون پرداخت کوچکترین هزینه‌ای انجام میشه.

    ۲. شرکتهایی مثل هواوی و سامسونگ قابلیت ارائه خدمات ایمیل به کاربران رو ندارن و کاربر برای ساخت اکانت مجبوره ایمیل رو از جای دیگه تهیه کنه و در سرویسهای هواوی وارد کنه که اکانت هواوی ساخته بشه.

    ۳. شرکت هواوی برای کشورهای مختلف خدمات مختلفی ارائه میده برای مثال ایران هیچگونه خدمات نرم‌افزاری دریافت نمیکنه! با لوکیشن و آی‌پی ایران نمیشه از App Gallery و hiCloud و خدمات دیکه استفاده کرد درحالیکه داریم بابت این محصول مثل بقیه کشورها پول پرداخت میکنیم.

    ۴. با فرض بر اینکه این خدمات برای کشور ما فعال باشه، hiCloud مقدار ۵ گیگ فضای ابری در اختیار کاربر قرار میده و مثل گوگل فوتوز نیست، یعنی برای پشتیبان گیری از تصاویر گالری باید حجم اضافه خریداری بشه.

    ۵. برای خرید فضای ابری اضافه بدلیل تحریم ایران نمیتونیم مبلغی رو دریافت کنیم و مثل گوگل قابلیت ثبت کارت هدیه هم وجود نداره پس عملا نمیشه حجم ۵ گیگ رو بیشتر کرد.

    ۶. در قسمت موزیک هیچ قابلیتی جز پخش موزیک‌های لوکال دریافت نمیکنید! اما در Play Music میشه تمامی آهنگ‌های لوکال رو بوسیله‌ی کامپیوتر به فضای ابری Play Music آپلود کرد و پس از اون روی گوشی اونارو بصورت استریم پلی کرد که همیشه با خیال راحت ازش استفاده کرد و نگران حذف شدن و بهم ریختگی ناخواسته نباشیم و فضای کمتری رو توی گوشی اشغال کنه.

    ۷. مرورگر هواوی هم به پای مرورگر کروم نمیرسه چون کروم هم امکانات بیشتری داره هم روی اکوسیستم‌ها و پلتفرم‌های مختلف قابل اجراست و با هم سینک میشن.

    در نتیجه هیچ شرکتی به گوگل نمیرسه و نمیتونه جای گوگل رو پر کنه

    • اینکه “هیچ شرکتی به گوگل نمیرسه” درست
      ولی از کجا معلوم “نمیتونه جای گوگل رو پر کنه”؟
      چون اوّلاً: گوگل دیروز به گوگل امروز نمی‌رسید ثانیاً: هواوی امروز دهۀ گذشته گمنام بود
      هر شرکتی بتواند خدمات بیشتر و گسترده‌تری ارائه کند، اقبال عامّ نصیبش میشود

      • منظور من در زمان حال بود
        در زمان حال جای گوگل رو پر نمیکنه
        شاید در آینده و استفاده از سیاست‌های درست بتونه از نظر خدمات‌رسانی و خیلی چیزای دیگه از گوگل و اپل جلو بزنه.
        ولی در زمان حال بنا به دلایلی که عرض کردم نمیتونه جایگزین مناسبی برای خدمات گوگل باشه.
        البته خیلیا از خدمات گوگل استفاده ندارن، برای این تیپ افراد مشکلی ایجاد نمیشه و بود و نبود اپلیکیشن‌های گوگل تفاوتی براشون نداره.

      • اره ولی چندین سال ژول میکشه قد علم کنه و خیلی هم هزینه لازمه