یخچال های InstaView ال جی

یخچال های InstaView ال جی کمترین میزان اتلاف سرما و غذا را دارند

یخچال های InstaView ال جی به دلیل طراحی پیشرفته خود باعث خواهند شد تا اتلاف سرما و غذا به کمترین مقدار خود برسد. در ادامه با قابلیت‌های این یخچال های هوشمند آشنا می‌شویم.

در یخچال‌های معمولی بعد از باز شدن در یخچال حدود 1 تا 2 ساعت طول می‌کشد تا یخچال دوباره به حداکثر سطح خنک‌سازی خود برسد. به عنوان بخشی از راه‌حل لوازم آشپزخانه هوشمند ال جی، در یخچال‌های Door-in-Door اینستا ویوی ال جی یک پنل شیشه‌ای براق و بازتاب‌دهنده طراحی‌شده است که تنها با دو ضربه آهسته روشن می‌شود و به کاربران اجازه می‌دهد تا آنچه درون یخچال وجود دارد را دیده و بررسی کنند، این موضوع تا 41 درصد اتلاف سرما در یخچال را کاهش می‌دهد.

طراحی پیشرفته یخچال های InstaView ال جی

یخچال های InstaView ال جی

در طراحی پیشرفته این یخچال نوسان دما کمتر است در نتیجه موادی مانند میوه‌ها، سبزی‌ها و محصولات لبنی برای مدت زمان بیشتری تازه می‌مانند. این یخچال از فناوری +Hygiene Fresh که به صورت خودکار هواری درون یخچال را تمیز و تصفیه می‌کند، نیز بهره می‌برد، سیستم فیلتر پنج مرحله‌ای آن توسط شرکت بریتانیایی تضمین کیفیت Intertek تایید شده و تا 99.999 درصد باکتری‌ها را از بین می‌برد و با انجام این کار، بوی ناشی از مواد غذایی موجود در یخچال را به حداقل می‌رساند.

کمپرسورهای یخچال‌های قدیمی از سیستم حرکات دورانی با 4 نقطه سایشی استفاده می‌کنند که منجر به مصرف بیش از حد انرژی شده و علاوه بر این باعث می‌شود قطعات بیشتری در یخچال مورد استفاده قرار بگیرد. کمپرسور اینورتر ال جی با داشتن تنها یک نقطه سایشی کل عملکرد یخچال های اینستا ویو را متحول کرده است. استفاده از چنین سیستمی باعث شده تا طول عمر این یخچال‌ها و توانایی خنک‌سازی آن‌ها افزایش و میزان مصرف انرژی و انتشار نویز و صدا در آن‌ها تا 25 درصد کاهش پیدا کند.

هدف سیستم‌های ذخیره‌سازی هوشمند (Smart Storage System) فراهم کردن نهایت آسایش و راحتی برای خانه‌داران است، از این‌رو امکان دسته‌بندی گروه‌های مشخصی از مواد غذایی و قرار دادن آن‌ها در یکجا در این یخچال‌ها فراهم‌شده است. مصرف‌کنندگان همچنین می‌توانند با نصب اپلیکیشن Smart ThinQ ال جی در گوشی های هوشمند همراه خود، یخچالشان را کنترل کنند.

یخچال های InstaView ال جی

این برنامه اختصاصی به کاربران اجازه می‌دهد تا دمای یخچال خود را کنترل کرده و از چندین مزایای دیگر آن مانند اعمال انجماد سریع و اکسپرس لذت ببرند. عملکرد انجماد سریع کمک می‌کند تا مواد غذایی درون یخچال سریع‌تر خنک شوند و موادی مانند بستنی، ماهی و گوشت در بهترین شرایط ممکن حفظ و نگهداری شوند. همچنین از برنامه Smart ThinQ می‌توان برای اجرای فناوری +Hygiene Fresh و تازه‌سازی مجدد هوای درون یخچال با سرعت بیشتر و در هر ساعتی استفاده کرد.

در طی سال‌ها، فناوری هوشمند و آینده‌نگرانه ال جی به خانواده‌ها کمک کرده است تا بر چالش‌های هدر رفتن و فاسدشدن مواد غذایی غلبه کنند و در نتیجه آن سبک زندگی خود را به سبکی سالم و پایدار ارتقا دهند.

اکنون دیگر با نوآوری‌هایی که در یخچال های Door-in-Door اینستا ویوی ال جی جود دارد، مصرف‌کنندگان می‌تواند با اطمینان بیشتری مواد غذایی اولیه و تازه را خریده و بدون اینکه نگران حفظ و نگهداری آن‌ها باشند، وعده‌های غذایی سالمی را تجربه کنند.

این مطلب در قالب رپورتاژ آگهی و توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا متن تبلیغاتی برای گجت نیوز ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*