گوشی اوپو A11

گوشی اوپو A11 با دوربین 48 مگاپیکسلی در راه است

تصاویری از گوشی اوپو A11 همراه با مشخصات و قیمت آن روی سایت شرکت چاینا تلکام قرار گرفت. چهره‌ی اوپو ای 11 یادآور یکی از موبایل‌های تازه معرفی شده‌ی کمپانی چینی است.

از لحاظ طراحی، دو گوشی اوپو A11 و اوپو A5 (مدل 2020) کاملا یکسان به نظر می‌رسند و تفاوت عمده را باید در رزولوشن دوربین‌های اصلی و سلفی آن‌ها جستجو کنیم.

مشخصات گوشی اوپو A11

این تصاویر، دستگاهی را با صفحه نمایش 6.5 اینچی نشان می‌دهند که با ناچ قطره‌ای خود از یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی میزبانی می‌کند. در پنل پشتی، سه دوربین را با چیدمان عمودی می‌بینیم؛ ضمن اینکه یک سنسور عمقی و فلاش LED نیز در کنار این مجموعه دوربین قرار دارند. از آنجایی که سنسور اثر انگشت هم در پشت تعبیه شده است، نوع نمایشگر گوشی باید LCD باشد؛ زیرا اگر OLED بود، اوپو این سنسور را در زیر صفحه نمایش تعبیه می‌کرد.

گوشی اوپو A11

دوربین اصلی اوپو ای 11 با سنسور 48 مگاپیکسلی توصیف شده که ارتقای قابل توجهی نسبت به سنسور 12 مگاپیکسلی اوپو ای 5 2020 است. گفته می‌شود گوشی جدید اوپو با 4 گیگ رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی، در ازای مبلغی معادل 225 دلار به فروش خواهد رسید.

با چنین مشخصاتی، اوپو ای ۱۱ قابل قیاس با مدل 2020 اوپو ای 9 هم هست. اما برای شناخت کامل این محصول، باید منتظر رونمایی از آن در آینده نزدیک باشیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. اصلا که نمیشه درباره ی طراحی حرف زد