ال جی تون پلاس

ایرباد وایرلس ال جی تون پلاس (+LG Tone) معرفی شد

ایرباد ال جی تون پلاس (+LG Tone) به صورت رسمی معرفی شد. انتظار داریم ایرباد وایرلس جدید ال جی تبدیل به رقیبی جدی برای هدفون‌های بی‌سیم اپل و سامسونگ شود.

ایرباد وایرلس ال جی تون پلاس به عنوان رقیبی جدی برای ایربادهای بی سیم کنونی بازار معرفی شد. این گجت از شارژ سریع پشتیبانی کرده و در همکاری با شرکت Meridian Audio توسعه پیدا کرده است، به همین دلیل می‌توان از کیفیت و حجم صدای تولید شده توسط آن مطمئن بود.

سرعت شارژ بالای ایرباد ال جی تون پلاس

به ادعای شرکت ال جی، با پنج دقیقه شارژ این ایرباد می‌توان برای یک ساعت با آن به موزیک گوش داد. در صورت کامل شدن شارژ باتری، حداکثر زمان پخش موزیک توسط آن به صورت مستمر، شش ساعت است.

همانطور که از یک ایرباد وایرلس انتظار داریم، ال جی تون پلاس نیز مجهز به یک میکروفون است. ویژگی منحصربه‌فرد این میکروفون، پشتیبانی از قابلیت نویز کنسلینگ است که کیفیت تماس‌های صوتی را مخصوصا در زمان قرارگیری در محیط‌های شلوغ به شدت افزایش می‌دهد. این در حالی است که سامسونگ هنوز چنین قابلیتی را در ایرباد سامسونگ گلکسی بادز ارائه نمی‌کند.

پشتیبانی از استاندارد IPX4 توسط ایرباد بی سیم ال جی سبب می‌شود در برابر پاشش آب یا عرق صورت مقاوم باشد. به عبارتی نمی‌توان آن را زیر آب برد، اما برخورد عرق صورت یا برخورد قطره‌های باران به گجت مشکلی برای آن ایجاد نخواهد کرد.

برای ایرباد +LG Tone یک جعبه نگهدارنده گرد طراحی شده است. در دو طرف گجت حسگرهای لمسی قرار گرفته که با استفاده از آن‌ها می‌توانید ایرباد را کنترل کنید. پاسخ دادن به تماس دریافت شده، کنترل پخش موزیک و فراخوانی دستیار مجازی گوشی نمونه‌هایی از این کاربردها محسوب می‌شوند.

عرضه نسخه مشکلی رنگ ایرباد ال جی +Tone از روز بیست و هشتم اکتبر (ششم آبان) آغاز خواهد شد، هر چند برای خرید نسخه سفید رنگ گجت باید یک ماه بیشتر منتظر بمانید. قیمت آن 200 دلار تعیین شده است. در حال حاضر می‌توان محصول را پیش خرید کرد. پیش خرید تا چهاردهم اکتبر (بیست و دوم مهر) ادامه خواهد داشت.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. اینا فقط تنها مشکلش اینه گم میشن خیلس ریزن