بازی پابجی حالا دارای قابلیت کراس پلی میان کنسول‌ها است

پس از مدت‌ها انتظار، سرانجام قابلیت کراس پلی (بازی میان پلتفرمی) به بازی پابجی (PlayerUnknown’s Battlegrounds) اضافه شد. آپدیت جدید PUBG را هم‌اکنون دریافت کنید.

با اضافه شدن قابلیت کراس پلی به بازی پابجی، شما حالا می‌توانید بر روی پلی استیشن 4، با کسانی که ایکس باکس وان دارند، به بازی بپردازید (و بالعکس). طرفداران این بازی، از مدت‌ها قبل در انتظار اضافه شدن این قابلیت بودند.

قابلیت کراس پلی میان کنسول‌ها، ویژگی جدید بازی پابجی – PUBG

با تشکر از چند بازی بزرگ عرضه شده در ماه‌های اخیر، قابلیت کراس پلی از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار شده است. اتفاق خوشحال کننده‌ای است که شرکت‌های بزرگی همچون سونی، مایکروسافت و نینتندو برای منفعت گیمرها، حاضر به همکاری با یکدیگر شده‌اند. اتفاق خوب دیگر این است که ویژگی مذکور به صورت موقتی نبوده و قرار است ادامه پیدا کند. کنسول‌ها دیگر همانند جزایر دور افتاده نیستند.

بازی پابجی

بازی کال آف دیوتی: مدرن وارفر (Call of Duty: Modern Warfare) یکی از آثاری است که به زودی عرضه خواهد شد و قرار است از ابتدا، دارای قابلیت کراس پلی باشد. این یعنی رقابت مستقیم دارندگان کنسول‌های ایکس باکس و پلی استیشن در یکی از بزرگ‌ترین مجموعه بازی‌های تاریخ. اما بازی بزرگ دیگری که حالا از این قابلیت بهره می‌برد، پابجی است. شایعات پیرامون این مسئله از مدت‌ها قبل منتشر شده بود و شرکت سازنده در نهایت اعلام کرد که در ماه سپتامبر این ویژگی را به بازی اضافه می‌کند اما آن‌ها به دلایلی، این آپدیت را با تاخیر منتشر کردند.

این آپدیت تاثیر زیادی در بازی پابجی و محبوبیت‌ آن خواهد داشت، حتی شاید باعث شود تا بسیاری از بازیکنانی که آن را کنار گذاشته بودند، یک بار دیگر به تجربه این بازی بپردازند. شما هم‌اکنون با دانلود و نصب آپدیت 4.3 پابجی، می‌توانید از این قابلیت استفاده کرده و با بازیکنانی از کنسول رقیب رو به رو شوید. این آپدیت جدید همچنین یک اسلحه شات گان جدید را به بازی اضافه می‌کند که در مبارزات نزدیک و مراحل پایانی بسیار کارآمد خواهد بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*