سرفیس لپ تاپ 3

سرفیس لپ تاپ 3 در دو سایز 15 و 13.5 اینچی معرفی شد

مایکروسافت با برگزاری مراسمی در نیویورک، از سرفیس لپتاپ ۳ (Surface Laptop 3) و سایر محصولات جدید خود رونمایی کرد. برای نخستین بار، سرفیس لپ تاپ 3 با نمایشگر 15 اینچی هم موجود است.

اعضای خانواده سرفیس لپتاپ را به عنوان نوت‌بوک‌هایی جمع‌وجور و در عین حال کارآمد می‌شناسیم؛ این در مورد نسل سوم هم صدق می‌کند. سرفیس لپ تاپ 3 ساختار نازکی دارد؛ تا جایی که شاید شکننده به نظر برسد. مشخصات سخت افزاری پایه‌ای، نمایشگر خیره کننده و رنگ‌بندی متنوع، از دیگر ویژگی‌های دستگاه به شمار می‌روند.

اما تفاوت آن با سرفیس لپتاپ 2 در چیست؟ فرق خیلی زیادی با هم ندارند، ولی نباید از پردازنده‌های جدید و تازه‌ترین ورژن ویندوز 10 غافل شویم. مایکروسافت سرفیس لپتاپ 3 حس و حال استفاده از پیشرفته‌ترین نوت بوک های ویندوزی را به کاربر می‌دهد. شاید از لحاظ داشتن درگاه‌های متنوع، چندان غنی نباشد؛ اما با قابلیت‌ها و قدرتی که دارد، پاسخگوی نیاز طیف وسیعی از کاربران خواهد بود.

دستگاه از پردازنده AMD رایزن قدرت می‌گیرد و دارای یک هارد درایو جداشدنی است. (البته توصیه به این کار نمی‌شود؛ اما امکانش وجود دارد). میکروفون‌های استودیویی در دو سمت دوربین تعبیه شده‌اند و مشتریان حق انتخاب چند رنگ جدید را دارند. قیمت سرفیس لپ تاپ 3 برای مدل 13.5 اینچی، از 1000 دلار آغاز می‌شود و قیمت پایه مدل 15 اینچی، 1200 دلار است.

سرفیس لپ تاپ 3

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*