همراه اول

فعالیت همراه اول با رویکرد مسئولیت‌های اجتماعی در شبکه های اجتماعی

این روزها اپراتور همراه اول به دور از حواشی و جنجال در راستای مسئولیت‌های اجتماعی خود فعالیت و پست‌هایی با رویکرد اجتماعی در صفحه اینستاگرام خود منتشر می‌کند.

در هفته‌های گذشته اپراتورهای تلفن همراه کشورمان به خصوص ایرانسل و رایتل حواشی زیادی داشتند. در یکی دو هفته اخیر در خبرها داشتیم که رگولاتوری در خصوص ارسال پیامک‌های تبلیغاتی مزاحم از سوی سیم کارت‌های فروخته شده توسط ایرانسل به این اپراتور تذکر داد و پس از آن نیز دادستان قزوین در رابطه با ثبت اطلاعات دریافت‌کنندگان سیم کارت و فروش سیم کارت به اتباع بیگانه به اپراتور دوم ارتباطی کشورمان هشدار داد. اپراتور رایتل نیز این روزها به دور از حاشیه نبود و حتما خبرهای مربوط به استعفای خانم مهرنوش از مدیرعاملی این شرکت را شنیده‌اید.

رویکرد جدید همراه اول در شبکه های اجتماعی

در این میان، اپراتور همراه اول به دور از حواشی به فعالیت‌های خود ادامه می‌دهد و در حالی که ایرانسلی‌ها و رایتلی‌ها در جنجال و حاشیه دست و پا می‌زنند، این شرکت با آرامش در راستای مسئولیت‌های اجتماعی خود فعالیت می‌کند. همراه اول اخیرا در فضای دیجیتال وارد عرصه جدیدی با رویکرد مسئولیت اجتماعی شده و اگر پست‌های اخیر صفحه اینستاگرام این شرکت را مشاهده کنید، متوجه می‌شوید که رویکرد آنها کاملا متفاوت شده و در حالی که پیش‌تر رویکرد مارکتینگ و بازاریابی داشت، این روزها پست‌هایی با موضوعات اجتماعی منتشر می‌کند.

به عنوان نمونه، در ادامه دو مورد از ویدیوهایی که همراه اول در صفحه خود در شبکه اجتماعی اینستاگرام منتشر کرده را مشاهده می‌کنید. در ویدیوی اول این شرکت مقام پدر و مادر را ارج نهاده و به ارتباط همیشگی فرزندان با والدین اشاره کرده و در ویدیوی دوم نیز روز جهانی ناشنوایان گرامی داشته شده و به این عزیزان اعلام شده که از این پس ویدیوهای آموزشی را با زیرنویس در اینستاگرام منتشر می‌کند.

همراه اول رویکرد نوآورانه‌ای را خلق کرده که این موضوع می‌تواند بیش از پیش، مسئولیت‌پذیری این اپراتور در قبال جامعه و مخاطبان و مشترکانشان را نشان دهد. این بسیار جای تقدیر دارد که در این فضای رقابتی و دعوا و جنجالی که وجود دارد، تیم دیجیتال همراه اول به دور از هیاهو و توجه به حواشی، کار تولید محتوای اجتماعی و مبتکرانه‌‌شان را انجام می‌دهند و پای مسئولیت‌های اجتماعی را به حوزه ارتباطات باز کرده‌اند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. همراه اول انتن دهیش از همه بهتره

  2. همراه اول از همه ی سیم کارت ها بهتره