ماشین های لباسشویی 7 کیلویی سامسونگ

نگاهی به ماشین های لباسشویی 7 کیلویی سامسونگ

در این مطلب قصد داریم دو مدل از ماشین های لباسشویی 7 کیلویی سامسونگ یعنی ادواش J1477 و J1466 را معرفی کنیم که جزو مدل‌های اقتصادی و پیشرفته بازار محسوب می‌شوند.

خریداران ماشین لباسشویی در زمان خرید علاوه بر در نظر گرفتن قیمت دستگاه‌ها و بودجه‌ای که در اختیار دارند، معیارهای دیگری را هم در نظر دارند از جمله ظرفیت دیگ ماشین لباسشویی. در بازار لوازم خانگی معمولا ظرفیت ماشین های لباسشویی سری درب از جلو، از 5 و 6 کیلوگرم شروع می‌شود و تا 12 کیلوگرم ادامه می‌یابد. یکی از ظرفیت‌های پرطرفدار و محبوب میان خانواده‌ها لباسشویی‌های 7 کیلویی است، این دستگاه‌ها به دلیل ظرفیت مناسب خود به خوبی پاسخگوی نیازهای خانواده‌های کم جمعیت و متوسط است. برای یک زوج جوانی که تازه زندگی مشترک‌شان را شروع کرده‌اند یا خانواده‌های چهار نفره ماشین های لباسشویی 7 کیلویی بهترین انتخاب به شمار می‌رود. چرا که این مدل از ماشین های لباسشویی می‌تواند ضمن کاهش هزینه‌های مالی خانواده، چالش‌های کمتری را در زمینه مصرف انرژی در خانه ایجاد کند.

در ادامه با دو مدل از برترین ماشین های لباسشویی 7 کیلویی سامسونگ آشنا می‌شویم. این دو مدل با وجود اینکه از پیشرفته‌ترین و جدیدترین قابلیت‌های یک ماشین لباسشویی قدرتمند بهره می‌برند اما در عین حال جزو مدل‌های اقتصادی‌ و مقرو‌ن‌به‌صرفه‌ بازار هم محسوب می‌شوند.

معرفی دو مدل از ماشین های لباسشویی 7 کیلویی سامسونگ

J1477 : ادواش 7 کیلویی

«ادواش» نام سری جدید ماشین‌ لباسشویی های سامسونگ است که در چند سال اخیر در دنیای لوازم خانگی سروصدای زیادی به پا کرده‌اند. ماشین‌ لباسشویی سری ادواش سامسونگ به کمک طراحی جدید خود با در دوم برای نخستین بار قابلیت اضافه کردن لباس (هم برای شستشو و هم برای آبکشی) و  مایع نرم‌کننده را پس از شروع برنامه شستشو به دنیای ماشین های لباسشویی آوردند.

ماشین های لباسشویی 7 کیلویی سامسونگ

ماشین لباسشویی J1477 مدل 7 کیلویی از سری ادواش است که با داشتن قابلیت‌هایی همچون موتور دیجیتال اینورتر، فناوری حباب‌ساز Eco Bubble، لکه زدایی قوی Bubble Soak، سیستم عیب یاب خودکار Smart Check و… به عنوان دستگاهی کارآمد، هوشمند و مقرون‌به‌صرفه شناخته می‌شود.

ماشین های لباسشویی 7 کیلویی سامسونگ

وجود قابلیت ادواش به شما کمک می‌کند تا در زمان فراموش کردن لباسی خاص نیازی به روشن کردن دوباره ماشین نداشته باشید و لباس‌های جامانده را به راحتی و در میانه چرخه شستشو به ماشین لباسشویی اضافه کنید. این موضوع علاوه بر کاهش هزینه‌های مصرف آب و برق، در بلند مدت طول عمر بیشتر موتور دستگاه را تضمین می‌کند.

ماشین های لباسشویی 7 کیلویی سامسونگ

یکی از ویژگی‌های هوشمند مدل J1477 سیستم عیب یاب خودکار Smart Check است. این سیستم می‌تواند با شناسایی عیب‌ها و مشکلات احتمالی دستگاه بدون اینکه زمان و هزینه‌ای بابت حضور تعمیرکار تلف شود، تمامی راه‌حل‌ها را برای برطرف کردن مشکل به کاربران ارائه دهد.

J1466 : یک گزینه اقتصادی

مدل J1466 یکی از ماشین های لباسشویی اقتصادی 7 کیلویی سامسونگ است که از ویژگی‌های کاربردی مثل فناوری Eco Drum Clean، در کریستالی براق، طراحی منحصربه‌فرد دیگ الماسه، فناوری حباب‌ساز  Eco Bubble، لکه زدایی قوی Bubble Soak، برنامه شستشوی سریع و… بهره می‌برد.

ماشین های لباسشویی 7 کیلویی سامسونگ

موتور این ماشین لباسشویی 7 کیلویی از نوع دیجیتال اینورتر است که با بهره گرفتن از آهنرباهای قدرتمند عملکردی بی‌صدا همراه با بهره‌وری بالای انرژی و طول عمر بیشتر دستگاه را به ارمغان می‌آورد. سامسونگ عملکرد کم‌نقص این سری از موتورها را تا 10 سال ضمانت می‌کند.

J1466 از مدل‌هایی به شمار می‌رود که از قابلیت اختصاصی و منحصربه‌فرد ماشین های لباسشویی سامسونگ به نام Eco Bubble پشتیبانی می‌کند. در فناوری Eco Bubble از ترکیب مواد شوینده، آب سرد و هوا، حباب‌های کوچکی تولید می‌شود که نفوذ به عمق بافت‌ و الیاف لباس سرسخت‌ترین و سمج‌ترین لکه‌ها را پاک می‌کنند. استفاده از آب سرد در فناوری حباب‌ساز Eco Bubble باعث می‌شود تا انرژی و زمان کمتری برای شستن لباس‌ها مصرف شود. لباس‌ها درون دیگ الماسه‌ای انداخته می‌شود که با برجستگی‌های نرم و روان کار شستن لباس‌ها را به شکلی ظریف انجام می‌دهد و از چروک شدن لباس‌ها تا حد ممکن جلوگیری می‌کند.

ماشین های لباسشویی 7 کیلویی سامسونگ

ماشین لباسشویی J1466 سامسونگ از برنامه شستشوی سریع برخوردار است که در زمانی 15 دقیقه‌ای لباس‌های نیمه کثیف را به تمیزترین شکل ممکن مهیا می‌کند.

همچنین در این مدل از ماشین های لباسشویی سامسونگ برای تمیز نگه داشتن دائمی دیگ فناوری Eco Drum Clean به کار گرفته شده تا بدون استفاده از مواد شیمیایی خاصی، آلودگی‌های موجود درون دیگ برطرف شود. این قابلیت می‌بایست پس از 40 بار شستشو و در زمان خالی بودن مخزن مورد استفاده قرار گیرد.

ماشین های لباسشویی 7 کیلویی سامسونگ

سرعت چرخش هر دو ماشین لباسشویی J1477 و J1466 به 1400 دور در دقیقه می‌رسد که زمان انتظار برای خشک شدن لباس‌ها را تا حد قابل توجه‌ای کاهش می‌دهد. ماشین‌های لباسشویی J1477 و J1466 سامسونگ در دو رنگ سفید و نقره‌ای طراحی و عرضه شده‌اند.

این مطلب در قالب رپورتاژ آگهی و توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا متن تبلیغاتی برای گجت نیوز ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. خداکنه مثل گوشی هاش بدرد نخور نباشه