با دستور مقام قضایی ، فیلتر لاین ، تانگو و واتس اپ تا ساعاتی دیگر !

به گزارش فارس و براساس اطلاعات به دست آمده مشخص شد که مقام قضایی دستور فیلترینگ 3 نرم افزار پیام رسان را صادر کرده است.براساس این اطلاعات قرار است تا ساعتی دیگر 3 نرم افزار تانگو، واتس آپ و لاین فیلتر شده و امکان استفاده از آن فراهم نباشد.

متاسفانه هنوز اطلاعات بیشتری در این خصوص در دسترس نیست اما ایرنا در این خصوص به نقل از یک منبع در کمیته تبیین مصادیق مجرمانه گفت: دستور قضایی، فیلترینگ نرم افزارهای ارتباطی تلفن همراه شامل لاین، واتس آپ و تانگو صادر شده است .

وی افزود: این طرح ارتباطی به فیلترینگ هوشمند ندارد و نرم افزارهای یاد شده به طور کامل فیلتر می شوند.

خاطر نشان می شود مسئولان وزارت ارتباطات تاکنون اعلام داشته اند که سیاست دولت فیلتر کردن شبکه های اجتماعی نیست بلکه محتوای مجرمانه این شبکه ها باید فیلتر شود .

منبع : farsnews

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

18 دیدگاه

  1. دروغه بابا.تاریخ این پست هفده دی بوده و گفته تا ساعاتی دیگر چطور تا الان هیچ کدوم از این برنامه ها فیلتر نشده؟تازه من یه بار توی تانگو و لاین یه چیزایی دیدم که همون بهتر فیلتر بشه خدا خیرشونم بده که دستور فیلتر صادر کردن جوونای ایران جنبه استفاذه از این برنامه ها رو ندارن

  2. همه جای دنیا دارن از این جور نرم افزار ها استفاده میکنن
    ولی فقط تو ایرانه که جلوی پیشرفت گرفته میشه
    واقعا عجیبه!

  3. دستتون درد نکنه کارتون عالیه

  4. الان 2 روزه از این خبر گذشته ولی لاین فیلتر نشده ، واتس آپ و تانگو رو نمیدونم…

  5. سلام به همه کاش میشد بجای فیلتر کردن فرهنگ درست استفاده کردن از این برنامه هارو به مردمه اکثرا بی جنبه و جو زده ایران یاد میدادین . که بجای استفاده از امکانات این برنامه هابه منظور ارتباط بیشتر و ساده تر و کاملتر با اعضای خانواده و اقوام “میان هرکی هرکی همه باهم بده بستون راه میندازنو براشونم هیچ تفاوتی نداره که با چه کسی ارتباط دارن مثلا یه زن شوهر دار چه نیازی به چت کردن با مردای غریبه داره؟؟؟ حالا کاش به همینجا ختم میشد ولی بدبختانه مردم بی جنبه ما به این بسنده نمیکنن و ارتباطاشونو تا حد خیانت به همسرانشون پیش میبرنو به اسم تجدد و مدرنیته هر ….. که دلشون میخواد میل میکنن. مردا مونم که تو این شبکه ها فقط دنبال طعمه های ساده و بی تجربه و گرفتار میگردن که ازشون به هر شکلی سو استفاده کنن. البته من نمیگم همه اینجورین ولی درصد کسانی که استفاده درست از این امکانات میکنن اینقدر کمه که اصلا به چشم نمیاد.

  6. وایبر واسه اسراعیله رو فیلتر نمیکنن اومدن لاین رو فیلتر کردن
    منبع ویکی پدیا

  7. خدا وکیلی بهتر ! تو رو خدا هرچی از اینجور اپلیکیشن ها هست فیلتر کنید که بیچاره کردن همه مردمو ! اینجور اپ ها خانواده هایی رو از هم پاشونده با چشم دیدم لطفا همرو فیلتر کنید که مردم ایران جنبه استفاده ازش رو ندارن

  8. من استفاده های خیلی خوبی ازش میکردم .حتی به سوال های درسی دوستام هم جواب میدادم .
    خلاصه خیلی حیف شد…..

  9. متاسفم
    كاش ميتونستم از اين كشور برم

    • عزیزم چرا نمیتونی؟! شما از اسنودن چیزی کم نداری . فقط اطلاعاتت دست اول نیست ، یعنی کسی تعجب نمی کنه هر نوع خبری رو از ایران به گوش جهانیان برسونی!
      اما دوست عزیز بمونی بهتره ، چون اینطوری سه تا اپ از دست دادی ولی اگه بری اولا آرزویی دیگه نداری دوما تازه باید بگردی دوست اد کنی.

  10. تا يه هفته ديگه يه نرم افزار ديگه مياد مثل لاين و وايبر و …

  11. 😐
    اره واللا
    همون بهتر که فیلتر شد
    من که اصن عضو نبودم تو لاین صدام در اومده بود
    همه دوستام کله هاشون تو گوشی بود همش اصن منو نمیشناختن
    😀
    خدا خیرتون بده

  12. همون بهتر
    دیگه داشت بچه بازی میشد

  13. ایییییییییییییییی خدا

  14. اقا تا وقت هست بریم استفاده کنیم