هواوی HiCar

هواوی HiCar می‌تواند کنترل اتومبیل شما را در دست بگیرد

اپلیکیشن هواوی HiCar موجود در گوشی‌های پرچمدار این شرکت می‌تواند به سیستم چندرسانه‌ای خودروی شما متصل شده و کنترل اتومبیل شما را به دست بگیرد.

شرکت هواوی امسال در کنفرانس توسعه دهندگان خود رسما از یک قابلیت جدید به نام “HiCar” پرده برداری کرد. این یک قابلیت جذاب است که شاهد حضور آن در جدیدترین گوشی‌های پرچمدار شرکت هواوی هستیم.

قابلیت‌های هواوی HiCar

هواوی HiCar با اتومبیل، گوشی هوشمند و ساعت هوشمند شما ارتباط برقرار خواهد کرد. به لطف این قابلیت، شما می‌توانید از اپلیکیشن‌های مختلف (نظیر پخش کننده موسیقی، ناوبری و غیره) گوشی هوشمند خود روی نمایشگر سیستم چندرسانه‌ای اتومبیل خود استفاده کنید.

هواوی HiCar

شما همچنین می‌توانید از دوربین اتومبیل خود به منظور اشتراک‌گذاری صحنه‌های مختلف ضبط کرده در کنار خانواده‌ی خود نیز استفاده کنید. علاوه بر این،‌همراه با های کار شما می‌توانید در لحظه وضعیت اتومبیل خود را نیز بررسی کنید. آن می‌تواند کنترل سیستم تهویه‌ی هوا، پنجره‌ها و حتی قفل درهای خودروی شما را نیز در دست بگیرد.

در واقع شما قادر خواهید بود از طریق گوشی هوشمند خود، اتومبیلتان را کنترل کنید. زمانی که گوشی و خودرو به یکدیگر لینک شدند، یک صفحه‌ی مرکز کنترل با همراه آپشن‌های مختلف روی صفحه نمایش اتومبیل شما در دسترس قرار خواهد گرفت. این آپشن‌ها شامل تنظیم یادآورهای زمانبندی شده، ناوبری، پخش موزیک، پاسخگویی به تماس‌ها و عملکردهای دستیار مجازی می‌شوند. علاوه بر این، های کار می‌تواند در مورد خستگی راننده هشدارهایی بدهد.

رابط کاربری جدید EMUI 10‌ هواوی علاوه بر های کار، دارای قابلیت‌های دیگری همچون GPU Turbo، Link Turbo، EROFS و Ark Compiler نیز هست.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. میترسم با گوگل مپ مچ نشه، بزنه به کوچۀ علی چپ

  2. چه مقاله ی کمی بود