سفرهای هوایی درون شهری

آغاز همکاری اوبر و ناسا برای شبیه‌سازی سفرهای هوایی درون شهری

سفرهای هوایی درون شهری به لطف پروژه جدیدی که اوبر و ناسا آغاز کرده‌اند، یک قدم دیگ به واقعیت نزدیک‌تر شد. هدف این دو شرکت، دستیابی به داده جدید در رابطه با این نوع سفرها است.

محققان مرکز Ames Research سازمان فضایی ناسا به زودی همکاری با یک تیم تحقیقاتی از شرکت اوبر را آغاز خواهند کرد. آن‌ها قصد دارند تست‌های شبیه‌سازی کامپیوتری سفرهای هوایی که قرار است در آینده به صورت متداول صورت بگیرند را اجرا کنند. این سفرهای هوایی، در دل شهرها انجام می‌شوند.

سفرهای هوایی درون شهری به زودی تبدیل به واقعیت می‌شوند

بر اساس گفته‌های ناسا، آزمایش‌ها به منظور دریافت اطلاعات بیشتر درباره دانسته‌های کنونی از سفرهای درون شهری و همچنین دستیابی به یافته‌های جدید صورت می‌گیرند. شبیه‌سازی‌های نام برده تحت برنامه Urban Air Mobility ناسا پیش خواهند رفت. هدف اصلی این برنامه، هموار کردن مسیر برای فراهم شدن امکان جابه‌جایی مرسولات با استفاده از پهپادها است.

این اولین همکاری ناسا و اوبر نیست. دو شرکت نام برده، در سال 2017 با هدف توسعه سیستم‌های نرم افزاری برای مدیریت پهپادها و دیگر وسایل هوایی کوچک، که در ارتفاع‌های پایین پرواز می‌کنند، با یکدیگر همکاری کردند. با توجه به افزایش حجم ترددهای هوایی به منظور تحویل کالا یا حتی جابه‌جایی انسان‌ها در آینده‌ای نه چندان دور، طراحی سیستم‌های نرم افزاری قوی به منظور کنترل همه وسایل نقلیه امری ضروری است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه