مقاومت گلکسی فولد

مقاومت گلکسی فولد سامسونگ در برابر تا شدن و سقوط چقدر است؟ (گجت تی وی)

در این ویدیو می‌توانید میزان مقاومت گلکسی فولد ، گوشی منعطف سامسونگ را در برابر تا و باز و بسته شدن و همچنین سقوط از ارتفاع از جلو و پشت مشاهده کنید.

بعد از بروز برخی مشکلات فنی در نمایشگر و لولای گوشی منعطف سامسونگ یعنی گلکسی فولد (Samsung Galaxy Fold)، این شرکت مدتی پیش نسخه به‌روزرسانی شده و بهبود یافته گلکسی فولد را رونمایی و عرضه کرد و مدعی شد که در این نسخه، ایرادهای نسخه اولیه برطرف شده و مقاومت گوشی منعطف به طور قابل توجهی ارتقا یافته است. اما این ادعای سامسونگ تا چه حد به واقعیت نزدیک است و گلکسی فولد سامسونگ چقدر می‌تواند در برابر تا شدن و سقوط مقاومت کند؟

وقتی که گوشی منعطف سامسونگ را روشن می‌کنید، با بیشترین میزان هشدارها و اخطار‌هایی که تاکنون در یک گوشی هوشمند دیده‌اید مواجه می‌شوید و مشخص است که برای دوام آوردن گلکسی فولد باید نکات زیادی را رعایت کنید. سامسونگ ادعا می‌کند که اگر گلکسی فولد را به طور میانگین صد بار در روز باز و بسته کنید، گوشی شما تا 5 سال بدون مشکل کار خواهد کرد. به همین منظور در ویدیویی که در ادامه مشاهده می‌کنید، به سراغ تست خم‌پذیری گوشی منعطف سامسونگ رفته‌ایم تا بببینیم Galaxy Fold تا چند بار باز و بسته شدن را تحمل می‌کند. در مرحله بعد، تست سقوط از جلو و پشت انجام شده و مقاومت گلکسی فولد در برابر افتادن از ارتفاع سنجیده شده است.

در ادامه می‌توانید ویدیوی تست مقاومت گلکسی فولد سامسونگ در برابر خم شدن و سقوط از ارتفاع را در گجت تی وی مشاهده کنید تا ببینید این گوشی منعطف می‌تواند از این آزمایش‌ها جان سالم به در ببرد یا خیر.

ویدیوی تست مقاومت گلکسی فولد سامسونگ