دوربین گوشی زنفون 6

دوربین گوشی زنفون 6 ایسوس امتیاز 104 را از DxOMark دریافت کرد

سایت DxOMark امتیازهای به دست آمده توسط دوربین گوشی زنفون 6 ایسوس (Asus ZenFone 6) را منتشر کرده است. این گوشی در موفق به کسب امتیاز کلی 104 شده است که امتیاز خوبی محسوب می‌شود.

DxOMark شناخته‌شده‌ترین آژانس بررسی عملکرد دوربین گوشی‌های هوشمند در جهان است. این گروه٬ دوربین گوشی‌های هوشمند مختلف جهان را بررسی می‌کند و در بخش‌های مختلفی به آن‌ها امتیاز می‌دهد. در تازه‌ترین فعالیت‌ها٬ این گروه دوربین گوشی زنفون 6 را بررسی کرده و امتیازهایی را به آن داده است. این دیوایس با کسب امتیاز کلی 104 در جایگاهی بین آیفون ایکس اس مکس (امتیاز 106) و اچ تی سی یو 12 پلاس (امتیاز 103) قرار می‌گیرد.

به نقل از ٬DxOMark مهم‌ترین مزیت دوربین گوشی زنفون 6 ایسوس سرعت و دقت فوکوس خودکار٬ کنترل نویز٬ تولید رنگ دلپذیر و افکت‌های فلاش آن است. در دو محیط داخلی و خارجی٬ این گوشی نوردهی دقیقی را در یک محدوده دینامیکی وسیع ارائه می‌کند. آن همچنین دارای وایت بالانس دقیق٬ غلظت رنگ مناسب و نویز کم در تصاویر است. بر اساس گزارش‌های پیشینی که در سایت این گروه وجود دارد٬ دوربین سلفی این گوشی نیز موفق به کسب امتیاز 98 شده است. این امتیاز بیشتر از امتیاز کسب شده توسط دوربین سلفی گوشی‌های گلکسی اس 10 ٬5G گلکسی اس 10 پلاس٬ پیکسل ٬3 گلکسی نوت 9 و هواوی پی 30 پرو است.

دوربین گوشی زنفون 6

مشخصات دوربین گوشی زنفون 6

اما بیایید نگاهی به مشخصات دوربین گوشی ایسوس بی‌اندازیم. در پشت قاب این گوشی دوربین دوگانه‌ای متشکل از دو سنسور 48 مگاپیکسلی و 12 مگاپیکسلی عریض دیده می‌شود. این سنسور 48 مگاپیکسلی از فناوری پیکسل باینینگ برای ادغام 4 پیکسل در 1 پیکسل واحد پشتیبانی می‌کند که در نتیجه عکس‌های باکیفیت 12 مگاپیکسلی را تولید می‌کند. این دوربین همچنین از فیلمبرداری 4K با نرخ 60fps و فیلمبرداری اسلوموشن 720p با نرخ 480fps نیز پشتیبانی می‌کند.

همه‌ی این‌ها نشان می‌دهد گوشی زنفون ۶ علیرغم تعداد دوربین‌های کمتر خود٬ موفق شده امتیازی در حد و اندازه‌های بزرگان بازار را کسب کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. گوشی های ایسوس خیلی خوبن ولی چون تازه وارد بازار شدن زیاد مشتری ندارن در واقع تو ایران تبلیغات پایین تری نسبت به بقیه مارک ها داشتن

  2. دوربینش زیادی بد فرمه

  3. اصن انتظار نداشتم
    دمش گرم… .