صدای بوق خودرو تسلا

تسلا به شما اجازه می‌دهد صدای بوق دلخواه خود را انتخاب کنید

ایلان ماسک٬ مدیرعامل تسلا اعلام کرده است که در آینده‌ای نزدیک می‌توانید صدای بوق دلخواه خود را برای یکی از اتومبیل‌های الکتریکی برند تسلا انتخاب کنید.

تسلا فقط به‌روزرسانی‌های عجیب نرم افزاری را که باعث می‌شوند شما روی صندلی اتومبیل خود بنشینید و در حالی که یک فیلم را تماشا می‌کنید٬ یک فنجان قهوه می‌نوشید را ارائه نمی‌کند. این کمپانی در واقع می‌خواهد افرادی که بیرون از اتومبیل شما هستند نیز احساس آرامش داشته باشند. ایلان ماسک فاش کرده است که به زودی اتومبیل های تسلا گزینه‌ای برای انتخاب صدای بوق مورد علاقه‌ی خود و حرکت با سرعت پایین را در اختیار صاحبان اتومبیل‌هایش قرار می‌دهد.

هرچند تمام صداهای موجود در اختیار رانندگان قرار نمی‌گیرد٬ اما آن‌ها می‌توانند از بین صدای بزغاله٬ تندباد٬ اسب و چندین صدای مشهور الهام گرفته شده از گروه کمدی مانتی پایتان و جام مقدس هر کدام را که می‌خواهند برگزینند. ماسک همچنین اضافه کرده است که در آینده کاربران می‌توانند صدای مورد علاقه‌ی خودشان را نیز در سیستم آپلود کنند؛ هرچند این تصمیم می‌تواند مورد سوء استفاده قرار گرفته و باعث شود برخی رانندگان صداهای ناخوشایندی را برای صدای بوق اتومبیل خود انتخاب کنند. البته ممکن است تسلا محدود به الزامات منطقه‌ای برای صداهای خاص حرکتی برای هشدار دادن به عابران پیاده باشد.