پوستر تبلیغاتی وان پلاس 7 تی پرو

پوستر تبلیغاتی وان پلاس 7 تی پرو نمایشگر 90 هرتزی آن را تایید می‌کند

پوستر تبلیغاتی وان پلاس 7 تی پرو چند روز پیش از رونمایی رسمی منتشر شد. این پوستر به حضور یک نمایشگر 90 هرتزی روان روی قاب جلویی OnePlus 7T Pro اشاره می‌کند.

سه هفته پس از انتشار رندرهای رسمی٬ پوستر تبلیغاتی وان پلاس 7 تی پرو دور روز پیش از معرفی رسمی این گوشی منتشر شده است. این پوستر به یکی از کلیدی‌ترین ویژگی‌های پرچمدار جدید شرکت وان پلاس اشاره می‌کند.

پوستر تبلیغاتی وان پلاس 7 تی پرو

پوستر تبلیغاتی وان پلاس 7 تی پرو

این پوستر که توسط یکی از افشاگران مشهور حوزه‌ی موبایل منتشر شده٬ علاوه بر تایید مجدد نام این گوشی٬ به حضور یک نمایشگر 90 هرتزی روی قاب جلویی آن اشاره دارد که توانایی ارائه‌ی «یک تجربه‌ی روان٬ مشابه هیچ زمان دیگر» این نمایشگر را به رخ کشیده است. این روان بودن نمایشگر و تجربه‌ی جذابی که در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت٬ به لطف تراشه‌ی اسنپدراگون 855 پلاس که هم اکنون یکی از سریع‌ترین تراشه‌‌های موبایلی جهان است به دست خواهد آمد. در داخل این پکیج قدرتمند می‌توانیم شاهد حضور 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی نیز باشیم. هرچند می‌توان انتظار پیکربندی‌های ضعیف‌تر را نیز داشت.

در تصویر منتشر شده نمایشگر این گوشی به خوبی بزرگ به نظر می‌رسد٬ در حالی که حاشیه‌های اطراف آن بسیار باریک هستند و خبری از بریدگی یا حفره روی نمایشگر نیست. بنابراین پر واضح است که وان پلاس از سیستم دوربین پاپ آپ٬ مشابه آنچه در مدل معمولی وان پلاس 7 پرو به کار رفته٬ استفاده خواهد کرد.

هرچند قاب پشتی این گوشی در تصاویر مشخص نیست٬ اما یک ماژول دوربین سه‌گانه‌ی عمودی را می‌توان روی آن یافت. بر اساس شایعات هیچ به‌روزرسانی در بخش سنسورهای دوربین این گوشی اعمال نخواهد شد. این به معنای حضور دوربین 48 مگاپیکسلی اصلی با همراهی یک دوربین 8 مگاپیکسلی تله فوتو و یک دوربین فوق عریض 16 مگاپیکسلی در این بخش است. وان پلاس در کنار این دوربین‌ها از یک سیستم فوکوس خودکار لیزری جدید استفاده کرده که می‌تواند عمده‌ترین تفاوت این مدل با مدل 7 پرو باشد.

در انتها باید به حضور یک باتری 4085 میلی‌آمپر ساعتی با فناوری شارژ سریع Warp Charge 30T و رابط کاربری Oxygen OS بر پایه‌ی اندروید 10 در پرچمدار جدید شرکت وان پلاس اشاره کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*