تاریخ عرضه پلی استیشن 5

تاریخ عرضه پلی استیشن 5 توسط سونی تایید شد

شرکت سونی تاریخ عرضه پلی استیشن 5 را رسما اعلام کرد. اکنون می‌دانیم تا عرضه پنجمین نسل از کنسول بازی شرکت سونی چقدر زمان باقی مانده است.

مدت‌ها است می‌دانیم سونی مشغول کار روی نسل بعدی کنسول پلی استیشن است. گیمرها تا امروز، ایده‌ای درباره تاریخ عرضه پلی استیشن 5 نداشتند. اطلاع از این تاریخ سبب می‌شود افرادی که از چندی پیش، تصمیم به خرید پلی استیشن 4 گرفته‌اند، در صورت کوتاه بودن بازه زمانی باقی مانده تا رونمایی نسل جدید کنسول بازی سونی، کمی صبر کنند.

طبق اعلام سونی، کنسول پلی استیشن 5 در تعطیلات سال 2020 عرضه می‌شود. تاریخ دقیق هنوز مشخص نیست، اما با توجه به گفته‌های سونی، می‌توان این رویداد مهم دنیای گیم را مربوط به اواخر سال 2020 دانست. در نتیجه اگر همین امروز پلی استیشن 4 را خریداری کنید، تا پیش از عرضه کنسول جدید، می‌توانید برای یک سال و سه ماه از آن استفاده کنید.

این تاییدیه در راستای گزارشی دیگری است که وب سایت ubergizmo چند ماه پیش منتشر کرد. طبق آن، تا دوازده ماه آینده رنگ پلی استیشن 5 را نخواهیم دید!

متاسفانه سازنده هنوز جزئیات کنسول جدیدش را به طور دقیق اعلام نکرده است. بر اساس چند پست وبلاگی اخیر سونی، کنترلرها در مقایسه با قبل دست‌خوش تغییر قرار گرفته‌اند. یکی از این تغییرات، جایگزینی تکنولوژی پرسر و صدای به کار رفته در دسته‌های پلی استیشن 4 با فناوری بازخورد لمسی است. به این ترتیب لرزشی که کاربر تجربه می‌کند، ملایم‌تر خواهد بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. با این اوضاع مملت ما،واسه خریدش باید حتما یک وام یا قید یک کلیه رو بزنی
    پلی 4 پرو تا 7 میلیون قیمت میخوره بعد این اعجوبه با اون مشخصات و اون هارد اس اس دی که قیمت هاردش فقط 2 میلیون آب میخوره میخواد با چه قیمتی وارد ایران بشه