رنگبندی گوگل پیکسل 4

رنگبندی گوگل پیکسل 4 را در این رندرها ببینید

رنگبندی گوگل پیکسل 4 و پیکسل 4 ایکس ال (Google Pixel 4) را می‌توانی در این رندرها مشاهده کنید. دو گوشی پرچمدار جدید گوگل در 23 مهرماه معرفی خواهند شد.

بی‌تردید گوشی پیکسل 4 پس از معرفی به یکی از محبوب‌ترین محصولات بازار موبایل تبدیل خواهد شد. از این رو طبیعیست که اطلاعات مختلفی از این گوشی به بیرون درز پیدا کند. در یکی از جدیدترین افشاگری‌ها٬ یک فروشگاه بریتانیی حالا رندرهایی را منتشر کرده که می‌تواند رنگبندی گوگل پیکسل 4 را به نمایش بگذارد.

رنگبندی گوگل پیکسل 4

رنگبندی کامل این دیوایس نیز شامل رنگ‌های صورتی (Maybe Pink)٬ آبی (Sky Blue)٬ سبز (Sightly Green) و زرد (Really Yellow) به همراه سفید (Clearly White)٬ مشکی (Just Black) و نارنجی (Oh So Orange) می‌شود.

در زیر می‌توانید رندرهایی که توسط شرکت سازنده‌ی قاب Olixar از دو رنگ سبز و زرد پیکسل ۴ منتشر شده را ببینید.

به نقل از گزارش تازه منتشر شده٬ دعوتنامه‌های رویداد گوگل به تاریخ 15 اکتبر (23 مهر 98) با رنگ‌هایی جدید اشاره دارند. هرچند دو رنگ صورتی و سبز در تصویر دعوتنامه‌ی این شرکت دیده نمی‌شود٬ اما می‌توان سه رنگ سفید٬ آبی و زرد را مشاهده کرد.

بدین ترتیب خانواده پیکسل 4 مجموعا در 7 رنگ مختلف سفید٬ مشکی٬ نارنجی٬ صورتی٬ آبی٬ سبز و زرد عرضه خواهند شد. سخت است باور کنیم گوگل گوشی‌های پرچمدار خود را در این رنگ‌های شاد و عجیب عرضه کند؛ چرا که غول جستجوی جهان پرچمداران گذشته‌ی خود را فقط در سه رنگ عرضه می‌کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*