تصاویر هندزآن ریلمی ایکس 2 پرو

تصاویر هندزآن ریلمی ایکس 2 پرو شارژ 50 واتی آن را تایید می‌کند

گوشی Realme X2 Pro تا چند روز آینده، در قامت یک پرچمدار از راه می‌رسد. پیش‌تر با بسیاری از مشخصات فنی آن آشنا شده بودیم؛ حالا هم انتشار تصاویر هندزآن ریلمی ایکس 2 پرو ، طراحی دستگاه را نمایان کرده است.

عکس‌های منتشر شده از این گوشی هوشمند در شبکه اجتماعی ویبو، یک تفاوت آشکار را با ریلمی ایکس 2 نشان می‌دهند: اینکه مجموعه دوربین چهارگانه به جای سمت چپ، در مرکز پنل پشتی قرار دارد. دیگر چیزی که در تصاویر هندزآن ریلمی ایکس 2 پرو می‌توان دید، درج نشان Realme به صورت افقی در زیر دوربین‌هاست. به هر حال این هم شیوه تازه‌ای برای درج لوگو روی محصول است.

وجود یک بریدگی در بخش فوقانی نمایشگر برای میزبانی از دوربین سلفی، چیز غافلگیرکننده‌ای نیست. سایر مولفه‌های طراحی ریلمی ایکس ۲ پرو هم مطابق انتظار هستند؛ مثلا حاشیه‌های باریک پنل جلو یا دکمه‌های پاور و تنظیم صدا که در دو طرف دستگاه تعبیه شده‌اند. با وجود اینکه لبه پایینی گوشی قابل رویت نیست؛ اما می‌دانیم که درگاه USB-C در آن وجود خواهد داشت.

تصاویر هندزآن ریلمی ایکس 2 پرو

گوشی جدید ریلمی از تراشه اسنپدراگون 855 پلاس قدرت خواهد گرفت. همچنین ریفرش ریت صفحه نمایش آن، 90 هرتز و سنسور دوربین اصلی آن، 64 مگاپیکسلی خواهد بود. اما دیگر ویژگی قابل توجه دستگاه که به تایید کمپانی چینی رسیده، فناوری SuperVOOC با توان 50 است. البته نسل دوم این تکنولوژی شارژ، توان 65 وات دارد و گوشی اوپو رینو ایس از آن بهره‌مند خواهند بود؛ ولی همین هم خیلی سریع‌تر از شارژ 30 وات VOOC 4.0 است که در ریلمی ایکس 2 به‌کارگیری شد.

در این عکس‌ها، ریلمی بادز وایرلس و پاوربانک 10 هزار میلی‌آمپر ساعتی ریلمی را هم می‌بینیم؛ محصولاتی که چندی پیش معرفی شدند.

تصاویر هندزآن ریلمی ایکس 2 پرو

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. مقاله کاملا مسخره ای بود

  2. چه گوشیه باحالیه