دوربین شیائومی ردمی کی 20 پرو در DxOMark

دوربین شیائومی ردمی کی 20 پرو در آزمایش‌های DxOMark آیفون XR را شکست داد

دوربین شیائومی ردمی کی 20 پرو (Xiaomi Redmi K20 Pro) موفق شده در آزمایش‌های DxOMark امتیازی برابر با گوشی گوگل پیکسل 3 را کسب کرده و امتیاز آن بالاتر از آیفون XR اپل باشد.

دوربین شیائومی ردمی کی 20 پرو موفق شده خیلی قدرتمندانه در آزمایش‌های گروه DxOMark شرکت کند. این گوشی به طور کلی امتیاز 102 را کسب کرده است که با گوشی پیکسل 3 برابری می‌کند و آیفون XR اپل را پشت سر می‌گذارد. در نظر داشته باشید که ردمی کی 20 پرو یک گوشی 400 یورویی است و به مراتب ارزان قیمت‌تر از دو گوشی مذکور خواهد بود.

دوربین شیائومی ردمی کی 20 پرو در DxOMark

دوربین شیائومی ردمی کی 20 پرو در DxOMark

دوربین این گوشی در بخش عکاسی امتیاز 108 را کسب کرده که نزدیک به پرچمداران سال 2018 بازار نظیر گلکسی نوت 8 با امتیاز 107 و آیفون ایکس اس مکس با امتیاز 110 است. هرچند به طور کلی امتیاز دوربین این گوشی خوب بوده است٬ اما ضعف آن محدوده دینامیکی محدود و مشکلات گاه به گاه رنگ است. امتیاز زیاد آن به لطف دوربین سه گانه عریض٬ فوق عریض و تله فوتو آن است که کمتر رقبایی در این رده‌ی قیمتی از آن‌ها بهره می‌برند. این همچنین یکی از دلایلیست که باعث می‌شود امتیاز دوربین شیائومی ردمی کی ۲۰ پرو با پیکسل 3 و آیفون ایکس آر برابری کند.

زوم دوبرابری دوربین تله فوتو این گوشی در رده‌ی متوسط‌ها قرار دارد و هم سطح با گوشی‌هایی نظیر شیائومی می 9 و آیفون ایکس اس مکس نیست. البته با این رده‌ی قیمتی٬ چنین انتظاری هم نمی‌توان از آن داشت. دوربین فوق عریض آن از فاصله کانونی 12 میلی‌متری برخوردار است٬ هرچند که قابلیت تصحیح اعوجاج آن را به چیزی نزدیک به 15 میلی‌متر نزدیک می‌کند.

اما فیلمبرداری با این گوشی خیلی مناسب نیست. ردمی کی 20 پرو در این بخش امتیاز کلی 89 را به نام خود ثبت کرده است. این٬ امتیازی بسیار کمتر از امتیاز کسب شده توسط پرچمداران دو سال اخیر است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. بعد از مدتی میفهمین که شیائومی اصلا خوب نیست

  2. شیائومی بهترینه