محافظ نمایشگر ارزان

هیچگاه از یک محافظ نمایشگر ارزان برای گوشی گران قیمت خود استفاده نکنید

به گفته‌ی کارشناسان هرگز نباید از یک محافظ نمایشگر ارزان برای گوشی گران قیمت خود استفاده کنید. اما دلیل این توصیه چیست؟

در اوایل سال جاری، سامسونگ در گلکسی اس 10، برای اولین بار در دنیا از حسگر اثر انگشت اولتراسونیک رونمایی کرد. گرچه این اسکنر درجه یک محسوب می‌شود، اما هنگام استفاده از محافظ نمایشگر شیشه‌ای به خوبی کار نمی‌کند. 

بسیاری از کاربران وجود محافظ صفحه را برای یک گوشی هوشمند بسیار ضروری می‌دانند، در این صورت راه حل برای استفاده از این گوشی‌‌ها چیست؟ سازندگان لوازم جانبی برای کیپ کردن فضای بین نمایشگر و محافظ از یک مایع چسبناک استفاده می‌کنند. گرچه این کار برای برخی از کاربران مناسب است اما تا جای ممکن سعی کنید که از یک محافظ نمایشگر ارزان استفاده نکنید.

محافظ نمایشگر ارزان ، بلای جان گوشی شما!

اخیرا یکی از کاربران گلکسی اس 10 که یک محافظ نمایشگر ژله‌ای 3 دلاری خریده بود، پس از استفاده از آن محافظ صفحه، ناگهان متوجه شد که هر اثر انگشتی می‌تواند قفل این تلفن را باز کند. این مورد در شرکت سامسونگ در حال بررسی و تحقیق است.

با این حال، شرکت سامسونگ این مسئله را ناشی از استفاده محافظ نمایشگر ارزان قیمت می‌داند. اگر خاطرتان باشد، پیشتر سامسونگ به کاربران گوشی گلکسی اس 10 در مورد استفاده از محافظ نمایشگر‌های تایید نشده، هشدار داده بود.

حسگر اثر انگشت اولتراسونیک گوشی سامسونگ با استفاده از تابش نور و تصویر پردازی از آن، صدایی با فرکانس بالا ارسال می‌کند و بازتاب آن که دقیق‌تر است را دریافت می‌کند. در هر صورت، گلس‌های استاندارد فاصله بسیار کمی بین انگشت و صفحه نمایش ایجاد می‌کنند و این امر باعث کاهش تاثیر گذاری حسگر اثر انگشت می‌شود.

در عصر دیوایس‌های تمام صفحه، حسگر اثر انگشت اولتراسونیک روی صفحه نمایش گوشی راه حل مناسب و خوبی به شمار می‌رود. اما این قابلیت هم مشکلات مخصوص به خود را دارد و از همه لحاظ عالی نیست. با این وجود، کاربران باید با این واقعیت کنار بیایند که برای حل این مشکل فقط محافظ نمایشگر پلاستیکی مناسب است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. اینهمه پول میدین گوشیه خوب میگیرین گلس خوبم بگیرین نمیمیرین