جشنواره هاردهای اپیسر

جشنواره هاردهای اپیسر با جوایز شگفت‌انگیز

جشنواره شگفت‌انگیز هاردهای اپیسر متین با جوایز ویژه و نفیس از اول شهریور 98 آغاز شده و تا آذرماه ادامه خواهد داشت. در ادامه، جزئیات جشنواره هاردهای اپیسر را بررسی می‌کنیم.

جشنواره شگفت‌انگیز هاردهای اپیسر از 1 شهریور 1398 آغاز شده و تا 1 آذرماه 98 ادامه خواهد داشت و قرعه‌کشی آن نیز در پیج اینستاگرام متین اعلام می‌شود. شما با خرید یکی از هاردهای اپیسر متین و ثبت سریال آن می‌توانید در قرعه‌کشی شگفت‌انگیز این جشنواره شرکت کنید. جوایز جشنواره مذکور شامل دو دستگاه خودرو پراید، دو دستگاه موتور برقی و 20 میلیون تومان برای 20 نفر می‌شود. برای شرکت در قرعه‌کشی این جشنواره فقط تا اول آذر فرصت دارید. همچنین با شرکت در جشنواره هاردهای اپیسر متین، گارانتی شما به جای 3 سال، 4 سال محاسبه خواهد شد.

نحوه شرکت در قرعه کشی جشنواره هاردهای اپیسر

شما پس از خرید یکی از مدل‌های هارد اکسترنال اپیسر باید کد روی بسته‌بندی را به سامانه پیامکی متین به شماره 300087706 ارسال کنید. سپس پیامکی شامل تایید خرید و مشخصات ورود به سایت متین برای شما ارسال می‌شود. به سایت متین وارد شوید و مشخصات خود از جمله کد ملی، نام و نام خانوادگی، استان و شهر، تصویر کارت ملی، تصویر فاکتور خریداری شده و تصویر بسته‌بندی کالای خریداری شده را تکمیل کنید. تصویر بسته‌بندی کالا شامل هولوگرام و بارکد و لیبل پشت کالا به صورت کامل باشد. همچنین در صورت دریافت پیامک مبنی بر تکراری بودن کد کالا، لازم است مشخصات فروشنده را هم در پنل کاربری خود وارد کنید. در صورت برنده شدن کاربر در قرعه‌کشی، فاکتور فروش به همراه خود کالا، ملاک اعتبارسنجی است.

مشتریان گرامی برای خرید هاردهای اپیسر متین می‌توانند به فروشگاه‌های منتخب در شهرهای مختلف که لیست آن در سایت متین درج شده است، مراجعه کنند.

در ادامه می‌توانید مدل‌های هاردهای Apacer که در این جشنواره موجود هستند را مشاهده کنید. با خرید هر یک از این مدل‌ها و ارسال کد مربوطه و تکمیل اطلاعات خود می‌توانید شانستان برای برنده شدن یکی از جوایز ویژه این جشنواره را امتحان کنید.

1. هارد اکسترنال اپیسر AC532

2. هارد اکسترنال اپیسر AC630

3. هارد اکسترنال اپیسر AC631

4. هارد اکسترنال اپیسر AC632

5. هارد اکسترنال اپیسر AC633

6. هارد اکسترنال اپیسر AC730

7. هارد اکسترنال اپیسر AC731

8. هارد اکسترنال اپیسر AC233

همچنین برای مشاهده مشخصات هاردهای مذکور می‌توانید به سایت متین مراجعه کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. خدایا عظمتتو شکر کار به جایی رسیده که پراید (خر رو) هم شده خود رو :))