لپ تاپ های اقتصادی لنوو

لپ تاپ های اقتصادی لنوو به بازار ایران آمد

جدیدترین لپ تاپ لنوو با نام ideapad L340-15IWL همراه با گارانتی الماس ایران در اختیار کاربران ایرانی قرار گرفت.

این مدل که مجهز به پردازشگر Intel Core i3-8145U  است، به منظور پشتیبانی بهتر نرم افزارها، به کارت گرافیک NVIDIA GeForce MX110 2GB GDDR5 مجهز شده است.

این محصول 4GB رم DDR4 و یک ترابایت حافظه هارد جهت پاسخگویی بهتر به نیاز کاربران دارد و لذت استفاده را به همراه صفحه نمایش 15.6 اینچی خود برای کاربران خود به ارمغان آورده است.

ideapad L340 در حال حاضر در بازار ایران با رنگ گرانیتی موجود است و به صورت اختصاصی برای اولین بار توسط دیدیتال با گارانتی الماس ایران عرضه می‌شود. لازم به توضیح است ideapad L340-15IWL Lenovo با توجه به قیمت مناسب نسبت به مدل‌های مشابه دیگر برندها، می‌تواند انتخابی مناسب برای دانشجویان و استفاده اداری باشد.

هیولای دست یافتنی لنوو

اما دیگر محصول کمپانی لنوو که با خدمات پس از فروش الماس ایران به بازار ایران عرضه شده، مدل ideapad 330-15IKB است که مجهز به پردازشگر Core i7-8550U  و 16 گیگابایت رم است!

لنوو برای این مدل لپ تاپ از کارت گرافیک NVIDIA GeForce MX150 4GB GDDR5 با چیپست Intel SoC Platform استفاده کرده است. مطمئنا کارت گرافیک و توان پردازشی بالای این لپ تاپ بازی خورها و گرافیست‌ها را راضی خواهد کرد.

لنوو در لپ تاپ Ideapad 330 از پورت‌ها و اتصالات کاملی بر روی لبه‌های کناری استفاده کرده است. با پورت‌های قرار گرفته بر روی این لپ تاپ دیگر نیازی به کابل و مبدل اضافی ندارید. بر روی لبه سمت راست لپ تاپ DisplayPort (برای اتصال صفحه نمایش لپ تاپ به مانیتور خارجی) و درایو نوری DVD-RW  قرار گرفته است. در سمت دیگر علاوه بر ورودی کابل برق، ورودی کابل LAN برای اتصال به اینترنت، خروجی تصویر HDMI، دو پورت USB 3.0، جک 3.5 میلیمتری هدفون، پورت USB Type-C و کارت‌خوان SD تعبیه شده‌اند. با وجود مجموعه کاملی از پورت‌ها می‌توانید با خیال راحت دستگاه‌ها و گجت‌های مختلف را به این لپ تاپ متصل کرد.

این مدل از لنوو از دو بلندگو داخلی 2 وات استفاده می‌کند. بلندگوهای لپ تاپ از فناوری صدای دالبی پشتیبانی می‌کند و گوش دادن به صدا مخصوصا هنگام تماشا فیلم و انجام بازی می‌تواند بسیار لذت‌بخش باشد. لازم به توضیح است که Lenovo ideapad 330-15IKB با امکانات ذکر شده، قیمتی بسیار رقابتی با مدل‌های مشابه دیگر برندها دارد و گاها این اختلاف با برخی از برندها به 4 میلیون تومان نیز می‌رسد.

لپ تاپ های اقتصادی لنوو

معرفی گارانتی الماس ایران

لپ تاپ های اقتصادی لنوو

اما نکته حائز اهمیت در خرید این دو مدل از لپ تاپ های لنوو، وجود خدمات پس از فروش شرکت “الماس رایان ایرانیان” است. “الماس رایان ایرانیان” را می‌توان یکی از قدیمی‌های بازار آی تی دانست. در روزهای شکوفایی صنعت IT و رونق بازار کمتر کسی یافت می‌شد که نام این شرکت به گوشش نرسیده باشد. اما حالا دوران گذار از آن چیزیست که در گذشته به نام صنعت آی تی می‌شناختیم. کوچ تکنولوژی به قدری سرعت گرفته که بسیاری از شرکت‌های عریض و طویلی که تا دیروز سردمداران این صنعت بودند را پشت سر گذاشته. اما آن‌هایی در این عرصه دوام آورده‌اند که به غیر از نام خوش، خود را با تغییرات وقف دادند.

“الماس رایان ایرانیان” را می‌توان یکی از این شرکت‌ها دانست. این شرکت با بیش از 2 دهه سابقه فعالیت در توزیع و خدمات پس از فروش محصولات آی تی در ایران، حالا دهمین سال ارائه خدمات پس از فروش به مشتریان را با نام تجاری “الماس ایران” پشت سر می‌گذارد.

معمولا فرآیند خدمات پس از فروش در اکثر شرکت‌ها زمان بر است. این در حالی است که تیم خدمات پس از فروش “الماس ایران” در کمتر از 48 ساعت محصولات را بازگشت می‌دهند. حتی در برخی موارد در صورت لزوم تعویض کالا نیز در همان بدو مراجعه مشتریان صورت می‌گیرد.

خدمات پس از فروش حضوری ویژه سازمان‌ها

یکی از مشخصه‌های خدمات پس از فروش “الماس ایران” انجام رایگان به روز رسانی لپ تاپ‌ها است.  این مجموعه که مجوز رسمی خدمات پس از فروش خود را در سال 88 از سازمان حمایت از حقوق مصرف کننده دریافت کرده، در حال حاضر در اکثر شهرهای بزرگ دفتر نمایندگی خدمات پس از فروش دارد. در واقع 27 نمایندگی این شرکت را تیم‌هایی فنی تشکیل می‌دهند که توانایی تست و تعمیر نیز دارند.

حتی سازمان‌ها نیز از خدمات پس از فروش “الماس ایران” بی‌نصیب نمانده‌اند. تا جایی که این شرکت با توجه به محدودیت‌های نقل و انتقال تجهیزات در سازمان‌ها، خدمات گارانتی حضوری به سازمان‌ها ارائه می‌دهد.

سریال دستگاه را درسایت ثبت کنید، 2 ماه گارانتی هدیه بگیرید

لازم به ذکر است سایت “الماس رایان ایرانیان” قابلیت تشخیص اصالت گارانتی را به کاربران می‌دهد، به این ترتیب که خریداران محصولات آی تی با گارانتی “الماس ایران” می‌توانند با درج شماره سریال دستگاه  خود در این سایت از معتبر بودن گارانتی محصولشان مطلع شوند. البته با این کار 2 ماه گارانتی رایگان نیز به مدت زمان مندرج در کارت گارانتی‌شان به صورت هدیه افزوده خواهد شد. این در حالی است که برای صحت از وجود گارانتی “الماس ایران” نیازی به کارت گارانتی نیست و تنها با ثبت در سامانه http://almasiran.ir می‌توان از خدمات گارانتی این شرکت استفاده کرد.

این لپ تاپ‌ها را از کجا بخریم؟

لپ تاپ های اقتصادی لنوو

یکی دیگر از اتفاق‌های خوب خرید این محصول با “گارانتی الماس ایران”، خرید اینترنتی است. امروزه که رفتن به مراکز خرید دغدغه اصلی خریداران به دلیل ترافیک، آلودگی هوا، نبود جای پارک و ده‌ها دلیل دیگر است، کاربران می توانند تنها با فشار دادن چند کلیک در سایت  خرید خود را انجام دهند.

دیدیتال علاوه بر عرضه‌ این دو مدل از محصولات لنوو خدمات دیگری همچون ارائه اطلاعات جامع و تخصصی شامل مشخصات و تصاویر محصولات، بررسی تخصصی کالاهای دیجیتالی، فروش اینترنتی کالاهای دیجیتالی با تنوع برندهای مختلف و پرفروش بازار، تامین دامنه وسیعی از لوازم جانبی مرتبط با کالاها به کاربران خود ارائه می‌دهد. لازم به توضیح است که این دو لپ تاپ لنوو در حال حاضر تنها با گارانتی الماس ایران و فقط در سایت didital.net در ایران عرضه می‌شوند.

در حال حاضر علاقه‌مندان می‌توانند در فروشگاه اینترنتی دیدیتال مدل Lenovo L340 را با قیمت 4.900.000 تومان و مدل Lenovo IP330 را با قیمت 10.950.000 تومان خریداری کنند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. عاشق مدل Lenovo IP330 شدم صب میکنم تا 5 تومن شه بعد میخرمش D: