فروش گوگل پیکسل 4

فروش گوگل پیکسل 4 بدون هدفون و آداپتور 3.5 میلی‌متری!

خبر عجیبی از سوی گوگل منتشر شده است! ظاهرا فروش گوگل پیکسل 4 (Google Pixel 4) در حالی آغاز شده که خبری از هدفون سیمی یا حداقل آداپتور 3.5 میلی‌متری در داخل جعبه‌ی این گوشی وجود ندارد!

گوگل زمانی که اپل برای نخستین بار جک هدفون را از گوشی آیفون خود حذف کرد٬ این شرکت را به تمسخر گرفت. اما درست یک سال پس از این موضوع٬ خودش نیز جک هدفون را از پیکسل حذف کرد. حالا دو سال از آن زمان می‌گذرد و نوبت به حذف یکی از مهم‌ترین لوازم جانبی موبایل توسط غول جستجوی جهان رسیده است!

فروش گوگل پیکسل 4 در حالی آغاز شده است که دیگر خبری از آداپتور تبدیل 3.5 میلی‌متری به USB-C در داخل جعبه‌ی گوشی نیست و این بدان معناست که هدفون سیمی قدیمی شما یا بی‌مصرف شده است٬ یا باید برای استفاده از آن یک آداپتور جداگانه تهیه کنید. اما گوگل در اقدامی عجیب‌تر٬ هدفون‌های USB-C را نیز از داخل جعبه‌ی گوشی‌های جدید خودش حذف کرده است. این درحالیست که حداقل آیفون‌های اپل با یک جفت ایرفون سیمی لایتنینگ عرضه می‌شوند. به نظر می‌رسد گوگل قصد دارد با این کار٬ کاربران را ترغیب به خرید هدفون‌های بیسیم پیکسل بادز کند.

علاوه بر این٬ گوگل هدیه‌ی اشتراک 3 ساله‌ی ذخیره‌ی تصاویر و ویدیوهای باکیفیت در فضای ابری از طریق اپلیکیشن Google Photos را نیز حذف کرده است. اکنون صاحبان پیکسل‌های جدید می‌توانند فقط از سرویس کیفیت استاندارد این فضای ذخیره سازی (که برای خرید آن در سایر گوشی‌ها فقط 2 دلار باید بپردازید) به صورت رایگان بهره‌مند شوند که آن هم فقط یک اشتراک 3 ماهه است!

قیمت پایه گوشی پیکسل 4 در ایالات متحده 749 دلار است٬ در حالی که مدل 128 گیگابایتی پیکسل 4 ایکس ال 949 دلار قیمت دارد. این گوشی‌ها به نمایشگر دوگانه پشتی با قابلیت‌هایی فراوان٬ یک نمایشگر 90 هرتزی روان و یک تراشه‌ی رادار منحصر به فرد مجهز هستند که به لطف این تراشه٬ ژست‌های حرکتی جدیدی به نام Motion Sense در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. ” این گوشی‌ها به نمایشگر دوگانه پشتی با قابلیت‌هایی فراوان ”

    یعنی چی ؟! منظورتون دوربینه ؟!