فروش مجموعه بازی رزیدنت اویل از مرز 91 میلیون نسخه عبور کرد

مجموعه بازی رزیدنت اویل (Resident Evil)، دوران اوج و افول زیادی را در سال‌های اخیر تجربه کرده است اما هنوز هم یکی از پرفروش‌ترین سری بازی‌های تاریخ به حساب می‌آید.

مجموعه بازی رزیدنت اویل موفق شد یک رکورد تازه را در زمینه فروش برای خود به ثبت برساند. چیزی باقی نمانده تا شاهد عبور این سری بازی از مرز فروش 100 میلیون نسخه باشیم.

مجموعه بازی رزیدنت اویل در اوج محبوبیت

شرکت کپکام اخیر آمار سالیانه‌اش در سال 2019 را منتشر کرد. آن‌ها همزمان با انتشار این آمار، تایید کردند که تا اینجا، 91 میلیون نسخه از سری بازی‌های Resident Evil در جهان به فروش رفته است. جدیدترین قسمت از این مجموعه، بازسازی رزیدنت اویل 2 بود که در ماه ژانویه عرضه شد و توانست به یک موفقیت بزرگ تبدیل شود. این بازی با اینکه جدید نبود اما 4.5 میلیون نسخه از آن به فروش رفت. پرفروش‌ترین قسمت کل مجموعه تا اینجا، بازی Resident Evil 5 است که در سال 2009 عرضه شد و تا ماه فوریه سال جاری میلادی، 11 میلیون نسخه از آن به فروش رفته است.

بازی رزیدنت اویل

طرفداران بازی‌های ویدیویی از دوران گذشته تاکنون، خاطرات فراوانی با این مجموعه دارند و محبوبیت بالای آن باعث شده که حتی در زمانی که یک قسمت ار بازی، کیفیت و عملکرد خوبی نداشته، بازهم پرفروش ظاهر شود. کپکام با آگاهی از این مسئله، قصد گسترش بیشتر این مجموعه را دارد. قسمت بعدی رزیدنت اویل، بازی Project Resistance است که گفته می‌شود دارای بخش داستانی نیز خواهد بود. همچنین طبق اخبار و شایعات مختلف، این شرکت در حال توسعه بازی Resident Evil 8 و همچنین بازسازی بازی Resident Evil 3 است. البته این پایان کار نیست و به زودی ساخت یک فیلم جدید بر اساس این مجموعه، به کارگردانی یوهانس رابرتس آغاز می‌شود. همچنین شرکت کنستانتین قصد ساخت یک سریال بر اساس شرکت آمبرلا را دارد. این سریال قرار است توسط سرویس نتفلیکس تولید و عرضه شود.

اولین قسمت رزیدنت اویل در سال 1996 منتشر شد و پس از گذشت 23 سال، هنوز هم از پرطرفدارترین بازی‌های جهان به حساب می‌آید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*