بهترین برند SSD

بهترین برند SSD در بازار کدام است؟

اگر سیستم رومیزی و یا لپ تاپ شما کند شده و نیاز به ارتقا دارد، مسلما دیگر می‌دانید که در این وضعیت اقتصادی بهترین انتخاب شما برای برطرف کردن این مشکل SSD است. حافظه نسل جدیدی که تا 30 برابر بیشتر از هارد سرعت داشته و می‌تواند کلیه عملکردهای سیستم شما را بهبود دهد. از بالا آمدن ویندوز گرفته تا باز شدن نرم افزارها، تسریع خروجی‌های گرافیکی و حتی بالا بردن سرعت لود شدن بازی‌ها.

اگر قصد خرید SSD داشته باشید و سری به بازار بزنید احتمالا با انبوه نمانام‌های مختلفی روبرو می‌شوید که یا در این حوزه برندی ناشناخته‌ و بی‌کیفیت‌اند و اصلا سابقه‌ای در تولید SSD نداشته و طیف گسترده‌ای از محصولات ندارند. بعضی مدل‌ها هم قیمتی بسیار نجومی دارند و 90 درصد مدل‌های ارزان هم عملکرد قابل قبولی ارائه نمی‌کنند. در این میان ADATA تنها برندی است که توانسته برعکس این برندها، بهترین عملکرد را با مناسب‌ترین قیمت و البته با در نظر گرفتن تمام سلیقه‌ها و بودجه‌ها ارائه کند.

قبل از اینکه به سراغ چرایی برتری ای دیتا برویم، اگر با SSD آشنا نیستید می‌توانید با تماشای ویدئوی زیر با این محصول، ویژگی‌ها و مدل‌های آن بیشتر آشنا شوید.

چرا ای دیتا؟ چرا بهترین؟

طبق آمار معتبرترین رسانه ماژول‌های حافظه یعنی DRAMeXchange ، ای دیتا دومین تولیدکننده SSD در دنیاست. برندی که مدل 8200 Pro  آن امسال از طرف مهم‌ترین رسانه‌های سخت‌ افزاری دنیا مثل  PCWorld ، PCmag و البته TomsHardware به عنوان بهترین SSD دنیا شناخته شده است. این علاوه بر عنوان‌هایی است که بسیاری از رسانه‌های معتبر دیگر به محصولات این شرکت داده‌اند. عنوان‌هایی مثل بهترین مدل از لحاظ ارزش خرید و بهترین مدل M.2 و غیره. ای دیتا برای ثابت کردن جایگاه خود در دنیای SSD به این امر بسنده نکرده و امسال پرسرعت‌ترین SSD دنیا یعنی مدل S50 را عرضه کرد. مدلی که سرعت انتقال فایل آن به 5000 مگابایت بر ثانیه هم می‌رسد.

بهترین برند SSD

در کنار مقام‌هایی که ای دیتا در سال گذشته دریافت کرد، یکی دیگر از مهم‌ترین مزیت‌های این برند علاوه بر عملکرد بی‌نظیرش، تنوع محصولی بسیار بالا و انعطاف‌پذیر آن است که در ادامه به آن نگاهی می‌اندازیم.

برای اقتصادی‌ها

اگر به دنبال مدلی اقتصادی هستید، ای دیتا در دسته مدل‌های 2.5 اینچی با مدل SU650 و در دسته مدل‌های M.2 با SX6000 Lite حواسش به جیب شما است و با کمتر از 400 هزار تومان پرسرعت‌ترین مدل در این رده را در اختیار شما می‌گذارد.

برای کاربران نیمه‌حرفه‌ای

اگر به دنبال مدلی می‌گردید که عملکرد بسیار خوبی داشته باشد و از طرفی نمی‌خواهید هزینه بسیار زیادی بکنید، مدل‌هایی مانند SU900 ، SU800 و البته مدل SX6000 Pro می‌توانند با هزینه‌ای کمتر یا حدود یک میلیون تومان بهترین عملکرد ممکن را در اختیار شما بگذارند.

برای گیمرها

معمولا گیمرها علاوه بر عملکرد و بازده، به ظاهر محصول هم توجه خاصی نشان می‌دهند و در چند سال اخیر بیشتر به دنبال مدل‌هایی با ظاهری بسیار مدرن و نورپردازی RGB می‌گردند تا کیسی خیره‌کننده بسازند. ای دیتا حتی نیاز این افراد را نیز در نظر گرفته و مدل‌هایی با ظاهر و رنگ‌ هیجان‌انگیز مثل S11 PRO و حتی مدل‌هایی با نورپردازی RGB مثل S40G به بازار عرضه کرده است که حتی سخت‌پسندترین گیمرها را نیز راضی می‌کند.

برای حرفه‌ای‌ها

و اما حرفه‌ای‌ها که هیچ چیز غیر از عملکرد برایشان مهم نیست. ای دیتا در چند سال گذشته توانسته عملکرد خود را در همه رده‌‌های محصولی به رخ رسانه‌های دنیا بکشد. اتفاقی که امسال با اول شدن مدل SX8200 PRO در بسیاری از لیست‌های پیشنهادی معتبر کامل شد و مهر تاییدی بر برتر بودن ای دیتا در این زمینه زد. مدلی که بیشترین سرعت ممکن را با بهترین قیمت ممکن در اختیار کسانی می‌گذارد که می‌خواهند با نهایت سرعت کارهایشان را انجام دهند.

تنها گارانتی 5 ساله در ایران

محصولات ای دیتا علاوه بر تمام ویژگی‌های  بالا از خدمات گارانتی بی‌رقیب آونگ هم بهره می‌برند و تنها SSDهایی هستند که گارانتی 5 ساله دارند. این خدمات علاوه بر دوام بسیار بالای خود محصولات است. در حدی که عمر SSD های ای دیتا در بیشتر موارد چند برابر مدل‌های هم‌رده بوده و TBW بسیار بالایی دارند.

ابزار هوشمند انتخاب SSD

با توجه به همه توضیحاتی که گفته شد شاید همچنان برایتان سوال باشد که کدام مدل از SSDها به سیستم شما خورده و بهتر نیاز شما را برطرف می‌کنند. برای حل این مسئله می‌توانید از ابزار هوشمند انتخاب SSD در سایت آونگ استفاده کنید تا بر اساس سیستم و نیاز بهترین SSD به شما معرفی شود. مقاله اصلی رسانه TomsHardware را می‌توانید در اینجا ببینید.

این مطلب در قالب رپورتاژ آگهی و توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا متن تبلیغاتی برای گجت نیوز ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*