درآمد هواوی در سه ماهه سوم 2019

درآمد هواوی در سه ماهه سوم 2019 علیرغم تحریم‌های آمریکا همچنان صعودی است!

گزارش‌ها حاکی از آن است که علیرغم تحریم‌های ایالات متحده، درآمد هواوی در سه ماه سوم سال 2019 همچنان روند افزایشی خودش را ادامه داده است!

گزارش درآمد هواوی در سه ماهه‌ی سوم سال 2019 میلادی منتشر شد. در این گزارش، غول گوشی‌ساز چینی نشان می‌دهد که تحریم‌های دولت آمریکا روی آن‌ها تاثیر بسیار ناچیزی داشته است. درآمد ترکیبی آن‌ها برای مدت زمان سه ماهه‌ی اول تا سوم سال جمعا بالغ بر 610.8 میلیارد یوان چین (چیزی در حدود 86 میلیارد دلار) بوده است که نسبت به مدت زمان مشابه در سال گذشته، با 24.4 درصد رشد همراه بوده است. با پرش به سمت تلفن‌های هوشمند، این شرکت موفق به فروش 185 میلیون دستگاه موبایل در سه فصل نخست سال سال شده است که آن نیز نسبت به مدت زمان مشابه در سال گذشته، افزایش 26 درصدی داشته است.

البته هواوی به طور خاص در مورد تعداد گوشی‌های فروخته شده در سه ماهه‌ی سوم امسال صحبتی نکرده است، اما تخمین‌ها حاکی از آن است که این محموله باید چیزی نزدیک به 67 میلیون دستگاه باشد. اگر این گمانه‌زنی درست باشد، فروش آن‌ها نسبت به سه ماهه‌ی گذشته‌ی امسال که تعداد فروش گوشی‌های هواوی 59 میلیون دستگاه اعلام شده بود، رشدی 13.5 درصدی را تجربه کرده است. ضمنا این اولین باریست که بعد از قرارگیری در فهرست دارایی‌های ایالات متحده، فروش گوشی‌های هواوی با رشد همراه شده است.

این گزارش همچنین جزئیاتی از گسترش شبکه‌ی 5G با بستن بیش از 60 قرارداد تجاری با شرکت‌های مخابراتی در سراسر جهان را ارائه می‌کند. علاوه بر این، بیش از 700 شهر و 220 شرکت فرچون نیز در ارتباط با پلتفرم Horizon Digital، با هواوی همکاری می‌کنند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*