نمایشگر وان پلاس 7 پرو

نمایشگر وان پلاس 7 پرو کار با صفحه نمایش دیگر گوشی‌ها را دشوار می‌کند!

نمایشگر وان پلاس 7 پرو به لطف استفاده از پنل امولد سامسونگ و پشتیبانی از نرخ تازه‌سازی 90 هرتز جزو بهترین‌ها در دنیای موبایل به شمار می‌رود. متخصصان بخش R&D سامسونگ به تازگی آن را آنالیز کرده‌اند.

دپارتمان آنالیز کیفیت تصویر بخش تحقیق و توسعه سامسونگ (Samsung’s R&D Center Image Quality Analysis Department)، متشکل از چندین متخصص در حوزه توسعه نمایشگر بوده و در کشور کره جنوبی قرار دارد. آن‌ها هر از گاه، کیفیت نمایشگرهای متفاوت را بر اساس یک سری استاندارد ارزیابی کرده و نتیجه را منتشر می‌کنند. محصولات مورد ارزیابی، ساخت سامسونگ به عنوان یکی از بزرگترین تولید‌کنندگان پنل‌های صفحه نمایش در سراسر دنیا یا دیگر شرکت‌ها هستند.

وان پلاس چند روز پیش، گزارش مربوط به اولین آنالیز نمایشگر یک گوشی هوشمند با پشتیبانی از نرخ تازه‌سازی 90 هرتز را منتشر کرد. این آزمایش در دپارتمان آنالیز کیفیت تصویر بخش تحقیق و توسعه سامسونگ صورت گرفته است. سوژه این تحقیق نمایشگر وان پلاس 7 پرو بود. بد نیست بدانید پشتیبانی از نرخ تازه‌سازی 90 هرتز یکی از منحصربه‌فردترین ویژگی‌های نمایشگر این پرچمدار اندرویدی به شمار می‌رود. برای مقایسه، صفحه نمایش وان پلاس 6 تی با پشتیبانی از حداکثر نرخ تازه‌سازی متداول 60 هرتز نیز مورد آزمایش قرار گرفت.

آزمایش روی نمایشگر گوشی وان پلاس

بعد از چندین مقایسه و آزمایش، متخصصان مرکز نام برده در بخش تحقیق و توسعه سامسونگ نتایج جالبی به دست آوردند. نمایشگر سیال وان پلاس 7 پرو با پشتیبانی از نرخ تازه‌سازی 90 هرتز، که در ساخت آن از جدیدترین فناوری امولد سامسونگ استفاده شده، در مقایسه با صفحه نمایش وان پلاس 6 تی با پشتیبانی از نرخ تازه‌سازی 60 هرتز، نزدیک به 40 درصد سرعت واکنش بیشتری به تصاویر پویا دارد.

بر اساس تایید متخصصان بخش تحقیق و توسعه غول کره‌ای، نرخ تازه‌سازی بالاتر به افزایش سرعت رفرش شدن تصاویر روی نمایشگر کمک می‌کند. ارائه تجربه کاربری روان‌تر یکی از مهم‌ترین مزایای این دستاورد به شمار می‌رود. آزمایش جدید همچنین نشان داد وقتی بعد از کار با نمایشگری پشتیبانی‌کننده از نرخ 90 هرتز، با صفحه نمایشی پشتیبانی‌کننده از نرخ تازه‌سازی متداول 60 هرتز کار می‌کنید، با یک نوع «دشواری» رو به رو خواهید شد.

برخی ویژگی‌های نمایشگر وان پلاس 7 پرو

وان پلاس در کنار نتایج آزمایش اخیر بخش تحقیق و توسعه سامسونگ، یک سری ویژگی‌های نمایشگر وان پلاس 7 پرو را بیان کرد:

  • نرخ تازه‌سازی در این صفحه نمایش، در مقایسه با صفحه نمایشی پشتیبانی‌کننده از نرخ 60 هرتز، 50 درصد بیشتر است.
  • در این صفحه نمایش حداکثر میزان روشنایی افزایش پیدا کرده و به حدود هزار نیتس رسیده است. به همین دلیل محتوا زیر نور مستقیم آفتاب نیز خیلی شفاف دیده خواهد شد.
  • از استاندارد +HDR10 پشتیبانی می‌شود.
  • فیلتر نور آبی تا 40 درصد به صورت پیش‌فرض اعمال شده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. ای اینام شورشو در اوردن هی تبلیغ نمایشگر90هرتز…برین ببینین کمپانی شارپ از کی صفحه نمایش 90هرتز استفاده میکرده.. الانم گوشی شارپ زیرو 2از صفحه نمایش اولد240هرتزی استفاده میکنه که وان پلاس در برابرش یعنی پشم… بعدشم صفحه نمایش lgzo proساخت کمپانی شارپ هم کیفیت عالی داره هم مصرف انرژی برقش از امولد کمتره.. فقط حیف که تبلیغات نمیکنن تا ملت بفهمن

    • این تبلیغ نیست برادر،همیشه و هر سال فقط و فقط صفحه نمایش های ساخت سامسونگ بالاترین کیفیت رو ارائه میدن و جوایز جهانی رو هم میگیرن…الانم که 90 هرتز اون یعنی برابری و برتری با 1000 هرتز بقیه برندها…مهم کیفیته که نشون داده سامسونگ فول اچ دی این شرکت برتر از 4K بقیه برندها بوده
      یکم تفکر بد نیست