تصاویر پس زمینه ردمی نوت 8 پرو

تصاویر پس زمینه ردمی نوت 8 پرو را با کیفیت HD دانلود کنید

تمام تصاویر پس زمینه ردمی نوت 8 پرو را می‌توانید در این پست دانلود کنید. این تصاویر دارای بالاترین کیفیت ممکن بوده و برای گوشی‌هایی با نسبت 19:9 مناسب هستند.

پس از ماه‌ها درز شایعات و گمانه‌زنی‌ها٬ سرانجام شیائومی از گوشی ردمی نوت 8 پرو پرده برداشت. این دیوایس جدید دارای پیشرفت‌های مختلفی نسبت به نسل گذشته‌ی خود٬ ردمی نوت 7 است. این دیوایس به یک نمایشگر 6.53 اینچی ٬IPS LCD تراشه‌ی هلیو جی 90 تی مدیاتک با 6 گیگابایت رم مجهز شده است. این نمایشگر دارای نسبت 19.5:9 بوده٬ از فناوری HDR پشتیبانی می‌کند و نسبت ابعاد صفحه به بدنه‌ی 91.4 درصدی را نیز ارائه می‌کند. همچنین سازنده٬ تصاویر پس زمینه‌ی باکیفیتی را نیز مخصوص این دیوایس طراحی کرده است که می‌تواند به هرچه زیباتر شدن نمایشگر آن کمک کند.

تصاویر پس زمینه ردمی نوت 8 پرو

تصاویر پس زمینه ردمی نوت 8 پرو شامل 24 والپیپر آبستره٬ طبیعت و مینیمالیستی با طراحی رنگارنگ است. خبر خوب اینکه همه‌ی این والپیپرهای باکیفیت را می‌توانید از طریق لینک زیر دانلود کرده و روی گوشی خود تنظیم کنید. این تصاویر همگی دارای وضوح 1080×2340 پیکسل هستند و برای گوشی‌هایی با نسبت ابعاد 19:9 ایده‌آل‌ترین حالت ممکن را ارائه می‌کنند.

با کلیک روی اینجا می‌توانید این 24 والپیپر مربوط به گوشی جدید شیائومی را دانلود کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. سلام من راضیم