نمایشگر گوگل پیکسل 4 ایکس ال

درخشش نمایشگر گوگل پیکسل 4 ایکس ال در آزمون‌های DisplayMate

نمایشگر گوگل پیکسل 4 ایکس ال (Google Pixel 4 XL)‌ موفق شده بهترین امتیازهای ممکن را از آزمون‌های DisplayMate کسب کند. به گفته‌ی این گروه٬ نمایشگر این گوشی٬ بهترین نمایشگر در بین گوشی‌های موبایل است.

گروه DisplayMate بررسی کاملی را روی نمایشگر گوگل پیکسل 4 ایکس ال فاقد ناچ٬ از نوع OLED و نرخ رفرش 90 هرتزی انجام داده است و نتایج جذابی نیز به دست آمده‌اند. هرچند این گوشی٬ نخستین دیوایسی نیست که با یک نمایشگر OLED عالی عرضه می‌شود٬ اما امتیازهایی دریافت کرده است که می‌تواند هر گوشی دیگری را به چالش بکشد.

توصیف نمایشگر گوگل پیکسل 4 ایکس ال از زبان DisplayMate

برای شروع٬ DisplayMate می‌گوید که این نمایشگر بالاترین دقت رنگ مطلب را با 0.5JNCD در یک گوشی هوشمند دارد و هیچ نقصی در آن وجود ندارد. آن همچنین دارای بالاترین دقت کنتراست و دقت مقیاس است. علاوه بر این٬ درخشش نمایشگر جدا از محتوای تصویری بوده و نسبت به آن٬‌ به وسعت رنگ مناسبی تنظیم می‌شود. دیسپلی میت در مورد حداکثر روشنایی نمایشگر گوشی پیکسل 4 ایکس ال نیز از مقدار 444 نیت صحبت کرده است.

ما گمان می‌کنیم که این مقدار همراه با تنظیم دستی کشویی به دست آمده باشد؛ بنابراین با استفاده از ویژگی Max Auto پرچمدار جدید گوگل ممکن است مقداری فراتر از 444 نیت را نیز به ارمغان بیاورد. ما در بررسی‌های آینده‌ی خودمان از این موضوع اطمینان حاصل خواهیم کرد. برای مطالعه‌ی بررسی کامل نمایشگر گوشی Pixel 4 XL می‌توانید به این لینک مراجعه کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. این دیسپلی به همه گوشی ها امتیاز A+داده
    از وقتی که به گوشی های بنجل سامسونگ سبزی خردکن امتیازداده کلا اعتبارش از دست داده

    • واقعا در نبودن عقل توی کله تو ایمان پیدا کردیم
      احتمالا با گوشیهای سامسونگ خاطرات بدی تو گذشته ت ثبت شده که با مرورش توسط دوستات تنت میلرزه…خخخ