گوشی های اکسپریا سونی آپدیت اندروید 10

کدام گوشی های اکسپریا سونی آپدیت اندروید 10 را دریافت می‌کنند؟

یک شرکت مخابراتی ژاپنی فهرستی از گوشی های اکسپریا سونی که قرار است آپدیت اندروید 10 را برای آن‌ها منتشر کند، اعلام کرده است. دیدن این فهرست و اسامی گوشی‌های موجود در آن خالی از لطف نیست.

شرکت مخابراتی ژاپنی DoCoMo فهرستی از گوشی های اکسپریا سونی که قرار است آپدیت اندروید 10 برای آن‌ها عرضه شود را منتشر کرده است. توجه داشته باشید که ممکن است برنامه‌ی سونی متفاوت از این شرکت باشد، اما حداقل این را می‌دانیم که پرچمداران معرفی شده از اوایل سال 2018 به بعد در امان بوده و قطعا این به‌روزرسانی را دریافت خواهند کرد.

در این فهرست، یک گوشی به نام اکسپریا ایس نیز دیده می‌شود که همان اکسپریا ایکس زد 4، اما با نامی متفاوت است. این گوشی به عرضه‌ی جهانی نرسیده است. به هر ترتیب، مدل‌‌های XZ1 و XZ1 کامپکت که گوشی‌های معرفی شده در اواخر سال 2017 هستند، در فهرست دریافت کنندگان به‌روزرسانی بعدی اندروید قرار ندارند. این گوشی‌ها به صورت پیشفرض همراه با اندروید 8 اوریو عرضه شدند و سپس به‌روزرسانی اندروید 9 پای نیز برای آن‌ها منتشر شد. به نظر می‌رسد این پایان راه دو گوشی سری ایکس زد 1 برای دریافت آپدیت‌های اندرویدی بوده است.

اما خبر دیگر، به چشم نخوردن دو گوشی اکسپریا 10 و اکسپریا 10 پلاس از این لیست است. البته نگران نباشید، چرا که این شرکت مخابراتی، دو گوشی مذکور را در فهرست گوشی‌های عرضه شده‌ی خود نیز ندارد؛ بنابراین همچنان در انتظار یک تاییدیه رسمی از سوی سونی هستیم تا مطمئن شویم این گوشی نسبتا جدید نیز آپدیت بزرگ بعدی را از سوی سازنده دریافت خواهند کرد.

DoCoMo فهرستی از برخی گوشی‌های گلکسی سامسونگ را نیز منتشر کرده است، اما اهمیتی برای ما ندارد؛ چرا که خود سامسونگ پیشتر فهرست دریافت کنندگان اندروید 10 را منتشر کرده است. هم اکنون نیز نسخه‌ی آزمایشی اندروید 10 همراه با رابط کاربری به‌روز شده‌ی One UI 2.0 برای گوشی‌های خانواده گلکسی اس 10 منتشر شده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. این فسیل ساز مگه هنوز گوشی میسازه؟کمتر از 1000 تا در سال فروش نداره و هنوزم میخواد واسه اون تک و توک آپدیت بده؟خخخخخ
    عمر خان این بنجل ساز مثل تو هنوز امید داره..خخخ

    • هواداران موبایل سونی اگر یک مقدار فکر کنند، دیگه سمت سونی نمیرن

      والا من به هیچ برندی تعصب ندارم، مگر اینکه اون برند گوشی داشته باشه که قیمتش پایین باشه، ظاهرش زیبا باشه و اسمبل قطعاتش ناب باشه

      الان هم نوکیا x.۲ (مثل ۷.۲) و تمامی گوشی های ویوو عالی به نظر می رسند

      با سپاس