اندروید 10 آزمایشی ال جی

برنامه اندروید 10 آزمایشی ال جی از این ماه استارت می‌خورد؛ سنت‌شکنی ال جی در عرضه آپدیت‌های اندرویدی؟

برنامه اندروید 10 آزمایشی ال جی از ماه جاری میلادی آغاز می‌شود. ظاهرا ال جی می‌خواهد زودتر از هر زمان دیگری آپدیت بعدی اندروید را در اختیار کاربران گوشی‌هایش قرار دهد.

ال جی رسما برنامه‌های خود برای LG OS Preivew Program که اندروید 10 را به گوشی‌های ال جی جی 8 و ال جی وی 50 می‌آورد اعلام کرده است. نخستین دیوایسی که اندروید 10 آزمایشی ال جی را دریافت می‌کند گوشی مدل G8 و به دنبال آن V50 5G و V50S 5G است. به گفته‌ی این گوشی‌ساز کره ای٬ ال جی قصد دارد تا پیش از پایان سال 2019 میلادی نسخه‌ی پایداری از اندروید 10 را در اختیار کاربران گوشی‌هایش قرار دهد که می‌تواند یک سنت‌شکنی برای ال جی محسوب شود و شاید هم پایانی بر عملکرد بد آن‌ها با به‌روزرسانی‌های بزرگ اندروید باشد.

این به‌روزرسانی در کنار تمام قابلیت‌های جذابی که اندروید 10 دارد شامل ژست‌های حرکتی جدید٬ مدیریت بهتر حریم شخصی و Digital Wellbeing بهتر٬ می‌تواند از یک رابط کاربری جدید با ظاهری متفاوت نیز بهره‌مند باشد. کاربرانی که می‌خواهند بخشی از این برنامه آزمایشی باشند٬ باید در اپلیکیشن LG Quick Help ثبت نام کنند و منتظر دریافت یک به‌روزرسانی OTA باشند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*