گوشی اینفینیکس اس 5

گوشی اینفینیکس اس 5 با دوربین چهارگانه و نمایشگر حفره‌دار معرفی شد

شرکت هنگ کنگی اینفینیکس از یک موبایل اقتصادی رونمایی کرد. گوشی اینفینیکس اس 5 (Infinix S5) دارای پنل 6.6 اینچی است و از تراشه هلیو P22 مدیاتک قدرت می‌گیرد.

نمایشگر اچ دی پلاس دستگاه، نسبت تصویر 20 به 9 و حفره‌ای در سمت چپ دارد که از یک دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی میزبانی می‌کند. در پنل عقب اینفینیکس اس ۵ نیز، حسگر اثر انگشت و دوربین چهارگانه گوشی را با چیدمان عمودی می‌بینیم.

این مجموعه متشکل از یک سنسور اصلی 16 مگاپیکسلی، یک دوربین فوق عریض 5 مگاپیکسلی، یک سنسور عمقی 2 مگاپیکسلی و یک سنسور برای محیط کم‌نور است. لنز 5 مگاپیکسلی، امکان عکاسی ماکرو از فاصله 2.5 سانتی‌متری را نیز به کاربران می‌دهد.

گوشی اینفینیکس اس 5

چیپست هلیو پی 22 در این گوشی هوشمند با 4 گیگ رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی همراهی می‌شود. اینفینیکس S5 یک خشاب اختصاصی برای کارت microSD هم دارد که افزایش فضای ذخیره‌سازی تا 256 گیگابایت دیگر را امکان‌پذیر می‌سازد. دستگاه با سیستم عامل اندروید 9 پای کار می‌کند و XOS 5.5 روی آن سوار است.

این محصول مقرون به صرفه، باتری 4000 میلی‌آمپر ساعتی دارد و در دو رنگ یشمی و بنفش عرضه می‌شود. قیمت گوشی اینفینیکس اس 5 معادل 125 دلار است و از تاریخ 29 مهر (21 اکتبر) در هند به فروش می‌رسد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*