موتورولا موتو جی 8 پلاس

جزئیاتی از گوشی موتورولا موتو جی 8 پلاس فاش شد؛ دوربین سه‌گانه و باتری بزرگ

اولین جزئیات از گوشی موتورولا موتو جی 8 پلاس (Motorola Moto G8 Plus) به همراه رندرهای سه بعدی آن به بیرون درز کرد. این اطلاعات به حضور دوربین سه‌گانه و یک باتری غول بزرگ در گوشی اقتصادی موتورولا اشاره دارند.

گوشی‌های سری موتو جی کمپانی موتورولا محبوبیت زیادی در دنیا دارند. دلیل آن هم ارائه‌ی قابلیت‌هایی بسیار جذاب٬ در برابر قیمتی رقابتی و کاملا مقرون به صرفه است. از آنجایی که گوشی‌های خانواده موتو جی 7 در فوریه‌ی سال جاری معرفی شدند٬ پس مدت زیادی تا رونمایی از نسل جدید آن‌ها باقی‌مانده است. اما ظاهرا موتورولا می‌خواهد با رونمایی زودهنگام حداقل یکی از اعضای این خانواده٬ همه را غافلگیر کند.

به گزارش ٬WinFuture موتورولا قصد دارد گوشی موتورولا موتو جی 8 پلاس را در 24 اکتبر (2 آبان 98) در برزیل معرفی کند. هرچند هنوز قیمت این دیوایس مشخص نیست٬ اما منبع تصویری از آن را منتشر کرده است که می‌تواند شکل و شمایل این گوشی را همراه با برخی مشخصات فنی آن به ما ارائه کند.

رندرهای موتورولا موتو جی 8 پلاس

گفته می‌شود گوشی موتورولا موتو G8 پلاس (شماره مدل XT2019) از یک نمایشگر 6.3 اینچی IPS با وضوح 1080 در 2280 پیکسل برخوردار است و از تراشه‌ی اسنپدراگون 665 کوالکام (یک تراشه‌ی 8 هسته‌ای میان‌رده‌ی بسیار باظرفیت) قدرت می‌گیرد. علیرغم ظاهر شلوغ قاب پشتی٬ فقط سه سنسور دوربین (یک سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی٬ یک سنسور عریض 16 مگاپیکسلی و یک سنسور 5 مگاپیکسلی تشخیص عمق) در آنجا قرار دارد. چهارمین و پنجمین دایره روی قاب پشتی مربوط به یک فوکوس خودکار لیزری و یک فلاش LED است. در جلو نیز یک دوربین 25 مگاپیکسلی سلفی در بریدگی بالای نمایشگر قرار دارد.

موتورولا ظاهرا قصد دارد این گوشی را در دو نسخه‌ی 64 و 128 گیگابایتی عرضه کند. از دیگر ویژگی‌های آن باید به رم 4 گیگابایتی٬ پشتیبانی از کارت حافظه میکرو اس دی٬ یک جک 3.5 میلی‌متری هدفون و یک باتری 4000 میلی‌آمپر ساعتی (به جای باتری 3000 میلی‌آمپر ساعتی مدل G7 پلاس) اشاره کرد. گفته می‌شود این گوشی در هنگام عرضه به اندروید 9 پای مجهز است و خبری از حضور اندروید 10 در بخش نرم افزاری آن نیست. البته موتورولا به زودی با یک به‌روزرسانی این نسخه را به گوشی جدید خودش خواهد برد.

البته انتظار می‌رود در کنار مدل پلاس٬ دو مدل G8 و G8 Play نیز معرفی شوند؛ اما اینکه هر سه مدل در یک زمان عرضه شوند٬ موضوعیست که نمی‌توانیم آن را هنوز تایید کنیم. به زودی با خبرهای جدیدتری از این گوشی برمی‌گردیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*