استفاده از گوگل وویس با دستیار سیری

گوگل وویس هم اکنون با قابلیت Hey Siri در آیفون و آیپد شما فعال می‌شود

در تازه‌ترین به‌روزرسانی گوگل وویس (Google Voice)، امکان استفاده‌ی هماهنگ آن با دستیار سیری و فرمان صوتی “Hey Siri” به این ویژگی اضافه شده است.

گوگل وویس هنوز هم توسط کاربران استفاده می‌شود و سازنده قابلیت‌های تازه‌ای را نیز به آن افزوده است. این سرویس به شما اجازه‌ی برقراری تماس و پیام‌های متنی بین‌المللی را ارزان قیمت‌تر از هزینه‌های مخابراتی محل زندگی شما ارائه می‌کند. و از امروز، اگر شما صاحب یک آیفون یا آیپد هستید، می‌توانید با استفاده از گوگل وویس خیلی آسوده‌تر و بدون نیاز به لمس صفحه نمایش گوشی، از آن استفاده کنید.

استفاده از گوگل وویس با دستیار سیری

گوگل پشتیبانی از دستیار مجازی سیری را به آن افزوده است. این بدان معناست که شما می‌توانید خیلی راحت با گفتن عبارت «هی سیری، با جان از طریق گوگل وویس تماس بگیر» یا عباراتی مشابه آن، یک مکالمه‌ی صوتی را آغاز کنید. یا به طور مثال اگر قصد دارید یک پیام متنی بفرستید می‌توانید از عبارت «هی سیری، یک پیغام متنی از طریق گوگل وویس ارسال کن» استفاده کنید.

البته برای فعال کردن این قابلیت، پیش‌نیازهایی وجود دارد. ابتدا شما باید وارد تنظیمات Google Voice در صفحه‌ی تنظیمات گوشی شوید و استفاده از Siri را فعال کنید. مطمئن شوید که Siri در ابتدا وجود دارد. سپس شما می‌توانید با استفاده از فرامین صوتی یک تماس تلفنی برقرار کنید. این قابلیتی بود که برای مدت‌ها جای خالی آن حس می‌شد، اما به مرور زمان تمام این نواقص در حال رفع شدن هستند.

متاسفانه گوگل هنوز این قابلیت کارآمد را به دستیار مجازی خود در اندروید اضافه نکرده است؛ هرچند انتظار داشتیم این شرکت ابتدا به فکر کاربران پلتفرم موبایلی خودش باشد و سپس به پلتفرم رقیب توجه کند. اما از طرفی دیگر، شما می‌توانید با استفاده از Google Voice پیام‌های متنی را در اندروید بخوانید و به آن‌ها پاسخ دهید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*