تاریخ انتشار نسخه موبایل بازی پی اس 20 – PES 2020

شرکت کونامی علاوه بر مشخص کردن تاریخ دقیق عرضه نسخه موبایل بازی پی اس 20 (eFootball PES 2020)، نسخه دسترسی زودهنگام آن را نیز در دسترس طرفداران قرار داد.

نسخه موبایل بازی پی اس 20 هفته آینده به سیستم عامل‌های اندروید و آی او اس می‌آید اما شما هم‌اکنون می‌توانید نسخه دسترسی زودهنگام (ارلی اکسس) آن را دانلود و تجربه کنید.

طبق اعلام شرکت کونامی، بازی موبایل PES 2020 دارای تعدادی از بزرگ‌ترین لایسنس‌های مجموعه است، از جمله منچستر یونایتد، بایرن مونیخ، بارسلونا و یوونتوس که قراردادهای اختصاصی با این شرکت ژاپنی امضا کرده‌اند.

نسخه موبایل بازی پی اس 20 هفته آینده منتشر می‌شود 

این بازی از موتور آنریل انجین 4 استفاده می‌کند و انتظار می‌رود که از گرافیک بالا و چشم نوازی بهره ببرد. کونامی تمام تلاش خود را به کار گرفته تا گرافیک، انیمیشن‌ها و جزئیات دیگر را در این نسخه بهبود ببخشد و بتواند مخاطبان بیشتری را جذب کند.

نسخه موبایل بازی پی اس 20

همانند نسخه‌های قبلی، در اینجا هم شما می‌توانید با انتخاب بازیکنان محبوب، تیم رویایی خود را خلق کنید. همان طور که بالاتر هم ذکر شد، این بازی از لایسنس‌های بیشتری بهره می‌برد و این بدین معناست که بازیکنان و تیم‌های بیشتری در اختیار شما قرار می‌گیرند (از جمله لایسنس رسمی سری آ ایتالیا).

کسانی که نسخه دسترسی زودهنگام را نصب کنند، با تعدادی رویداد درون بازی خاص رو به رو می‌شوند که می‌توانند با انجام آن‌ها، امتیاز دریافت کنند. اولین رویداد، چالش European Clubs نام دارد که باید با کامپیوتر به رقابت بپردازید. در دومین رویداد که از 21 اکتبر (29 مهر) آغاز می‌شود، شما باید با دیگر بازیکنان رقابت کنید.

پس از موفقیت نسخه اصلی پی اس 20، کونامی امیدوار است که این نسخه موبایل‌های هوشمند نیز بتواند موفق ظاهر شود. طبق اخبار منتشر شد، پی اس 20 در مقایسه با پی اس 19، دو برابر فروش داشته است و این اتفاق بزرگی به نظر می‌رسد. البته این به معنای پیروزی پی اس در رقابت با فیفا نیست، آن‌ها فاصله زیادی دارند و عبور این بازی از فیفا در زمینه فروش و تعداد بازیکن، امکان پذیر به نظر نمی‌رسد.

نسخه موبایل بازی پی اس 20 در تاریخ 24 اکتبر (2 آبان)، در فروشگاه اپ استور و گوگل پلی به صورت رایگان در دسترس طرفداران قرار خواهد گرفت.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*