اندروید 10 برای گلکسی اس 8

سایت گیک‌بنچ توسعه‌ی اندروید 10 برای گلکسی اس 8 را تایید می‌کند٬ اما نه از سوی خود سامسونگ!

سایت گیک‌بنچ در حالی امتیازهایی از یک گوشی Galaxy S8 را به نمایش گذاشته است که اجرا کننده‌ی اندروید 10 بوده است. آیا این می‌تواند تاییدی بر توسعه‌ی اندروید 10 برای گلکسی اس 8 از سوی خود سامسونگ باشد؟

بسیاری از کاربران در سراسر جهان سخت در انتظار عرضه‌ی آپدیت اندروید 10 برای گلکسی اس 8 سامسونگ هستند. اما متاسفانه سامسونگ معمولا بیش از دو به‌روزرسانی بزرگ را حتی برای پرچمداران خود نیز منتشر نمی‌کند. اندروید 9 پای نیز دومین به‌روزرسانی نرم افزاری بزرگی بود که برای گوشی گلکسی اس 8 منتشر شده بود. بنابراین نباید امیدی به دریافت به‌روزرسانی اندروید ۱۰ توسط این دیوایس داشت. اما سایت امتیازگیری گیک‌بنچ چیز دیگری را نشان می‌دهد و می‌تواند صاحبان این گوشی را امیدوار نگه دارد!

ما در سایت گیک‌بنچ نسخه‌ای از گوشی گلکسی S8 سامسونگ را دیده‌ایم که نشان می‌دهد سیستم عامل اندروید ۱۰ روی آن نصب شده است. این فهرست مربوط به 9 اکتبر است٬ درست سه روز قبل از آن که سامسونگ نخستین نسخه‌ی آزمایشی اندروید ۱۰ را برای گوشی‌های خانواده گلکسی اس 10 خود عرضه کند. بنابراین می‌توان گفت که رام این دستگاه حاضر شده در گیک‌بنچ٬ مبتنی بر اولین نسخه‌ی آزمایشی اندروید ۱۰ توسعه پیدا کرده توسط سامسونگ نیست.

توسعه اندروید 10 برای گلکسی اس 8 از سوی سامسونگ نیست!

در حال حاضر هیچ رام سفارشی برای گوشی گلکسی اس 8 وجود ندارد که اجرا کننده‌ی اندروید ۱۰ باشد. بنابراین٬ به نظر می‌رسد که شخصی قصد داشته این رام را پیش از عرضه در سایت بنچمارک‌گیری گیک‌بنچ آزمایش کند. بعید به نظر می‌رسد خود سامسونگ رسما قصد داشته باشد چنین به‌روزرسانی را منتشر کند!

حداقل می‌توانیم بگوییم که ما هیچ نشانه‌ای از سوی شرکت سامسونگ در ارتباط با توسعه‌ی این به‌روزرسانی را تا بدین لحظه مشاهده نکرده‌ایم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. اینکه سامسونگ فقط 2 آپدیت برای پرچم دارها در نظر میگیره کلا اشتباهه،نمونه ش اس7 که 3 آپدیت بزرگ تا الان دریافت کرده،شما یک میان رده مثل A7 2017 رو در نظر بگیرین،با اندروید 6 عرضه شد،آپدیت 7 و 8 رو هم گرفت و امتیازهاش با اندروید 9 هم منتشر شده
    سامسونگ برای پرچمدارهاش حداقل 3 آپدیت و برای میان رده هاش حداقل 2 آپدیت بزرگ عرضه میکنه

    • ایکاش حرف شما درست بود و اندروید ۹ برای a7 2017 منتشر می‌شد اما سامسونگ مارو حسرت به دل گذاشت. اون امتیاز هایی که میگید مربوط به نسخه کره‌ای این مدل هست که با اندروید ۷ منتشر شده و فقط مختص بازار کره جنوبی هست و اندروید ۹ دومین و آخرین اپدیت بزرگ این دستگاه خواهد بود. چندیست کاربران کره ای این مدل نسخه بتا را دریافت کرده اند.
      یعنی سامسونگ فقط بخاطر اینکه قصور داشته و علی رغم انتشار اندروید ۷ قبل از ارائه گلکسی A7 2017 اونو با اندروید ۶ روانه بازار کرده نمیخواد اندروید ۹ رو براش بده، با اینکه هر دو مدل هیچ فرقی ندارند و تنها تفاوتشون تو اسمشونه