محبوب ترین وبسایت

محبوب ترین وبسایت های جهان از سال 1996 تا 2019 (گجت تی وی)

در این ویدیو می‌خواهیم محبوب ترین وبسایت های جهان از سال 1996 تا 2019 را معرفی کنیم. به نظر شما چه سایت‌هایی بیشترین طرفدار را در بین کاربران اینترنت دارند؟

این روزها زندگی بدون اینترنت تقریبا غیر ممکن شده و اینترنت گوشه‌ای از زندگی همه ما را به خود اختصاص داده است. البته بسیاری از افراد هستند که زندگی خود را با همین اینترنت می‌گذرانند. وقتی در اینترنت جست‌وجو می‌کنیم، وبسایت‌های مختلفی را می‌بینیم که هر کدام در حوزه‌ای مشغول به کار هستند و نیازهای کاربران خود را برطرف می‌کنند. اما بر اساس آمار، امروزه استقبال کاربران از سایت‌های عمومی و شبکه های اجتماعی بسیار بیشتر از سایر وبسایت‌ها بوده است.

اما محبوب ترین وبسایت های جهان کدامند؟ در این مطلب قصد داریم پرطرفدارترین وب سایت های دنیا را از سال 1996 تاکنون یعنی در سال 2019 بررس کنیم. طبق آخرین آمار، گوگل به عنوان قدرتمندترین موتور جستجوی دنیا با اختلاف در صدر محبوب‌ترین‌ها قرار دارد و یوتیوب و شبکه اجتماعی فیس بوک در رده‌های بعدی قرار دارند. از دیگر سایت‌های محبوب این روزها می‌توانیم به بایدو، ویکی پدیا، توییتر، اینستاگرام و یاهو اشاره کنیم. همانطور که در این ویدیو مشاهده می‌کنید، موتورهای جستجو و شبکه های اجتماعی بیشترین محبوبیت و استفاده را بین کاربران اینترنت دارند.

در ادامه می‌توانید ویدیوی محبوب ترین وبسایت های جهان را در گجت تی وی مشاهده کنید و ببینید از سال 1996 تاکنون در هر سال چه سایت‌هایی بیشترین طرفدار را داشتند.

ویدیوی محبوب ترین وبسایت ها

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*