محبوب ترین کنسول بازی

محبوب ترین کنسول بازی جهان از سال 1977 تا 2019 (گجت تی وی)

همه ما با کنسول های بازی خاطرات خوش زیادی داریم. اکنون قصد داریم محبوب ترین کنسول های بازی جهان در تاریخ (از سال 1977 تا 2019) را بررسی کنیم تا ببینیم کدام دستگاه بیشتر از همه بین گیمرها محبوب بود.

اولین کنسول های بازی در دهه 70 میلادی، یعنی نزدیک به پنج دهه پیش معرفی شد. شاید آن زمان کسی فکرش را هم نمی‌کرد که کنسول های بازی امروزه به این میزان از محبوبیت بین مردم دست پیدا کند و گیمرها شب و روزشان را با این دستگاه‌ها بگذرانند و کلی خاطره‌سازی کنند. حتما شما هم خاطرات زیادی با کنسول های بازی دارید؛ به خصوص با کنسول‌های قدیمی مثل سگا، آتاری، NES و پلی استیشن 1 با آن بازی‌های به یادماندنی و خاطره‌انگیزشان. Coleco هم یکی از اولین کنسول های بازی بود که زمان خود به محبوبیت خوبی رسید.

امروزه با رشد شگفت‌انگیز صنعت گیمینگ در دنیا، کنسول های بازی بسیار قدرتمندتر شده‌اند و رقابت فوق‌العاده شدیدی بین سونی با PS4، مایکروسافت با Xbox One و نینتندو با نینتندو سوییچ در گرفته است. اگر کنسول‌های امروزی و بازی‌های روز را با کنسول‌های قدیمی و بازی‌های آن دوره مقایسه کنیم از تحولی که در آنها رخ داده شگفت‌زده می‌شویم، اما باید اعتراف کنیم که هیچگاه خاطراتی که با بازی‌های ساده قدیمی داشتیم را نمی‌توانیم فراموش کنیم.

در این مطلب قصد داریم محبوب ترین کنسول های بازی تاریخ در جهان از سال 1977 تا 2019 را بررسی کنیم و ببینیم در هر دوره کدام شرکت و کدام کنسول بیشترین طرفدار را در بین بازی‌بازها داشتند. در ادامه می‌توانید ویدیوی محبوب ترین کنسول‌ها را در گجت تی وی مشاهده کنید. همانطور که در این ویدیو مشاهده می‌کنید، پلی استیشن 2، نینتندو DS و گیم بوی بیشترین محبوبیت را در طول تاریخ دارند.

ویدیوی محبوب ترین کنسول بازی در تاریخ