تاریخ عرضه‌ی گوشی آنر 9 ایکس

تاریخ عرضه‌ی گوشی آنر 9 ایکس رسما تایید شد

یکی از مدیران شرکت هواوی٬ تاریخ عرضه‌ی گوشی آنر 9 ایکس (Honor 9X) را رسما تایید کرد. این گوشی٬ از دوربین سلفی پاپ آپ و نمایشگر تمام صفحه برخوردار خواهد بود.

گزارش‌های اخیر خبر از عرضه‌ی یک گوشی جدید توسط برند آنر٬ زیرمجموعه‌ی هواوی در آینده‌ای نزدیک می‌دهند. یکی از مدیران هواوی در مصاحبه‌ای با یک رسانه‌ی هندی تایید کرده است که گوشی آنر 9 ایکس تا پایان سال 2019 میلادی عرضه خواهد شد. این مدیر مسئول همچنین تایید کرده است٬ از آنجایی که گوشی‌های خانواده آنر 9 ایکس در ماه جولای معرفی شده‌اند٬ مشکلی بابت استفاده از سیستم عامل اندروید و دسترسی به سرویس‌ها و اپلیکیشن‌های شرکت گوگل نخواهند داشت.

این شرکت سازنده‌ی چینی همچنین در حال برنامه ریزی برای رونمایی از دیوایس‌های اینترنت اشیاء جدیدی است. تا سه ماهه‌ی نخست سال 2020 نیز می‌توانیم شاهد عرضه‌ی تلویزیون آنر ویژن در بازار باشیم. یکی از قابلیت‌های جذاب این تلویزیون٬ دسترسی کاربران گوشی‌های خانواده آنر ۹ ایکس به آنر تی وی است. آنر همچنین همکاری‌هایی را با شرکت‌های مطرح دنیای سرگرمی آغاز کرده است که می‌تواند به خبرهای خوبی برای طرفداران تلویزیون آنر تبدیل شود.

مشخصات فنی گوشی آنر 9 ایکس

گوشی 9 ایکس آنر به یک نمایشگر بدون بریدگی 6.59 اینچی LCD با وضوح فول اچ دی پلاس برابر با 2340 در 1080 پیکسل مجهز خواهد بود که می‌تواند تراکم پیکسلی 391ppi را ارائه کند. این دیوایس از تراشه‌ی کایرین 810 با پردازنده‌ی 8 هسته‌ای٬ رم حداکثری 6 گیگابایت و حافظه‌ی داخلی 128 گیگابایتی قدرت می‌گیرد. ضمنا شما فضای ذخیره‌سازی آن را می‌توانید به لطف یک کارت میکرو اس دی تا 512 گیگابایت ارتقاء ببخشید.

روی قاب پشتی٬ یک دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.8 به کار رفته است که یک سنسور تشخیص عمق 2 مگاپیکسلی آن را همراهی می‌کند. اما یک دوربین سلفی با مکانیزم پاپ آپ نیز در اینجا قرار دارد که از یک سنسور 16 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.2 استفاده می‌کند. در زیر قاب یک باتری 4 هزار میلی‌آمپر ساعتی وظیفه‌ی تامین انرژی گوشی را بر عهده دارد و در راس بخش نرم افزاری آن رابط کاربری EMUI 9.1.1 بر پایه‌ی اندروید 9 پای است. گزینه‌های ارتباطی این دیوایس شامل بلوتوث٬ ٬Wi-Fi 802.11 ac درگاه USB نوع C و یک درگاه 3.5 میل‌متری می‌شود. یک اسکنر اثر انگشت در کنار قاب جای گرفته است و تشخیص چهره نیز دیگر گزینه‌ی امنیتی آنر ۹ ایکس است. در انتها باید به ابعاد 163.11 در 77.2 در 8.8 میلی‌متر و وزن 206 گرمی گوشی جدید آنر اشاره کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. مگه این گوشی نیومده بود؟