رندر ردمی نوت 8 تی

اولین رندر ردمی نوت 8 تی شیائومی (Redmi Note 8T) منتشر شد

رندر ردمی نوت 8 تی شیائومی (Redmi Note 8T) منتشر شد. طبق این تصاویر، گوشی آتی از خانواده Redmi Note 8 تفاوت چندانی با مدل پایه نخواهد داشت.

حتی پیش از شروع عرضه گوشی شیائومی ردمی نوت 8 در خارج از کشور چین، اخباری درباره در دست توسعه بودن مدل T از این گوشی شنیده می‌شد. اگرچه سازنده هنوز به صورت رسمی از وجود چنین محصولی صحبت نکرده، اما جدیدترین رندر ردمی نوت 8 تی به تازگی طراحی و منتشر شده است. گفتنی است پیش از این، مدل دیگری با نام شیائومی ردمی 8 نوت پرو از خانواده Redmi Note 8 معرفی شده بود.

در تصاویر جدید، مدل T کنار مدل پایه در معرض دید قرار گرفته تا بهتر تفاوت آن‌ها مشخص شود. متاسفانه تصویری از پنل رو به رویی در دسترس نیست، اما در بخش پشتی، شباهت‌های فراوانی بین دو گوشی دیده می‌شود. سنسورهای دوربین چهارگانه همچنان به صورت عمودی زیر یکدیگر قرار گرفته و در کنار ماژول آن‌ها، یک فلاش ال ای دی دیده می‌شود. در نیمه بالایی، اسکنر اثر انگشت را مشاهده خواهید کرد.

رندر ردمی نوت 8 تی

طبق رندر جدید، گوشی شیائومی ردمی نوت 8 حداقل از نظر ظاهری تفاوتی با مدل قبلی نخواهد داشت. البته ممکن است در طراحی پنل جلویی، تغییراتی صورت گرفته باشد، هر چند بر اساس گفته‌های منتشرکننده این رندر از گوشی Redmi Note 8T، کاربری با یوزر Sudhanshu1414@ در توییتر، طراحی بدون حاشیه گوشی نام برده نیز تفاوتی با مدل پایه ندارد. به گفته وی، تفاوت‌های دو گوشی به برخی مشخصات فنی منتهی شده و تفاوتی از نظر ظاهری با یکدیگر ندارند. در حال حاضر، پشتیبانی از ان اف سی تنها قابلیت منحصر‌به‌فرد مدل T محسوب می‌شود.

بعید می‌دانیم شیائومی تنها به خاطر اضافه کردن پشتیبانی از ان اف سی، مدلی جدید از یک گوشی هوشمند ارائه کند. گوشی ردمی نوت 8T یا وجود خارجی نداشته یا در صورت داشتن ظاهری مشابه با دیگر مدل همین خانواده، از مشخصات فنی بسیار بهتری بهره می‌برد.

دوربین Redmi Note 8T چهارگانه بوده و رزولوشن سنسور رنگی آن 48 مگاپیکسل است. لنز اولترا واید، روی سنسوری با رزولوشن 8 مگاپیکسل سوار شده است. دو سنسور 2 مگاپیکسلی، یکی با لنز ماکرو و دیگر عمق میدان در کنار آن‌ها وجود دارد. دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی بوده و از قابلیت زیباسازی صورت مبتنی بر هوش مصنوعی بهره می‌برد. درباره زمان معرفی و عرضه گوشی نام برده اطلاعاتی در دسترس نیست.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. بندازین ببرون این کوشی های اشغال چینی رو

  2. طراحی تکراری و خسته کننده این شیائومی جوجه کش و حراج فروش بی خاصیت و بنجل ساز بهتر نبود کمی خلاقیت و نواوری به خرج بده

  3. ظاهرش که همون نوت ۸هست و فک نکنم ب پای نسخه پرو برسه