توقف تولید پراید

زمان توقف تولید پراید مشخص شد

در حالی که این روزها خبرهای مختلفی در خصوص توقف تولید پراید و انتخاب جانشین‌های این خودرو داخلی مطرح می‌شود، وزیر صنعت، معدن و تجارت از زمان دقیق توقف تولید این خودرو خبر داد.

رضا رحمانی، وزیر صنعت، معدن و تجارت در حاشیه مراسم انعقاد تفاهمنامه داخلی‌سازی تجهیزات صنایع پتروشیمی در مورد اظهارنظر اخیر رئیس کل بانک مرکزی در خصوص فشل خواندن صنعت خودروسازی اعلام کرد خود رئیس بانک مرکزی موضوع فشل بودن خودروسازی را مطرح کرده است و به همین دلیل ایشان باید در این مورد پاسخگو باشد. وی افزود در سال جاری یکی از برنامه‌های محوری این وزارتخانه موضوع ساخت داخل است که در این مورد در رشته‌های مختلف صنعتی یک برنامه کلان خواهیم داشت تا به واسطه آن 10 میلیارد دلار واردات را به ساخت داخل تبدیل کنیم.

زمان توقف تولید پراید

وزیر صنعت، معدن و تجارت در پاسخ به اینکه چه زمانی خودرو پرفروش سایپا بازنشسته خواهد شد گفت 3 مدل پراید از این شرکت خودروسازی انشاالله از اردیبهشت و دی ماه سال آینده از خطوط تولید خارج می‌شوند. رضا رحمانی افزود در سال جاری یکی از برنامه‌های محوری این وزارتخانه موضوع ساخت داخل است که در این مورد در رشته‌های مختلف صنعتی یک برنامه کلان خواهیم داشت تا به واسطه آن 10 میلیارد دلار واردات را به ساخت داخل تبدیل کنیم. از این رو 60 میلیون یورو تفاهمنامه به امضا رسیده است که در حقیقت اعلام و شروع یک حرکت جدی در راستای حمایت از ساخت داخل محسوب می‌شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. تاما ماشینمو نو عوض کردیم یادشون افتاد عوضش کنن آخه مگه میشه العان پیکان سال ۵۷ یا ۶۰ داره تردد میکنه مگه از رده خارج شده که تولید این دو ماشین رو متوقف کنن تازه تولید هم که متوقف بشه اینقدر لوازم هست مثل پیکان پس جواب این ملت رو چی میخوان بدن

  2. احسنت 👏
    تو دنیا هیچ وسیله ایی برای یه شرکت سود اوری نکرده …
    اتفاقا
    شاید یک جشن بگیرن
    و یک روز به خصوص برای پراید مشخص کنن
    سالگرد پراید !
    بهترین دوران سوداوری…
    البته اگه متوقف شه !

  3. سودی که تو تولید پراید هست تو نفت نیست
    اینا حالا حالا ها تعطیلش نمی کنن

  4. انقد ساختن که تا ۸ نسل بعدیمونم بخره تموم نشه