هواوی

هواوی در سال 2019 حدود 200 میلیون دستگاه گوشی هوشمند فروخته است

طبق جدیدترین آمار منتشر شده، شرکت هواوی در سال 2019 میلادی 200 میلیون دستگاه گوشی هوشمند فروخته و 2 ماه سریع‌تر از سال 2018 به این آمار رسیده است.

شاید شرکت چینی هواوی ساخت سخت و آینده‌ای نامشخص را در پیش رو داشته باشد، اما این کمپانی اکنون خبرهای خوبی را منتشر کرده است. بر اساس جدیدترین گزارش منتشر شده، هواوی از ابتدای سال 2019 میلادی تاکنون که بیش از 10 ماه از سال می‌گذرد به رکورد فروش 200 میلیون دستگاه گوشی هوشمند رسیده است. این رکورد عالی، 64 روز سریع‌تر از سال 2018 به دست آمد و به نظر می‌رسد اختلافات بین آمریکا و چین و تحریم Huawei توسط شرکت‌های آمریکایی در فروش این شرکت تاثیرگذار نبوده است.

هواوی

فروش بهتر گوشی های جدید هواوی

این شرکت چینی قبلا گزارش داده بود که گوشی های سری P30 که در ماه مارس معرفی شدند و گوشی های سری میت 20 که در سال گذشته عرضه شدند، فروش بیشتری نسبت به نسل‌های قبلی خود داشتند. البته یکی از دلایلی که باعث این میزان فروش فوق‌العاده شده، بازار داخلی کشور چین است. هواوی جایگاه بسیار خوبی در چین دارد و کاربران چینی با حس وطن‌پرستی خود از محصولات این شرکت حمایت می‌کنند.

هواوی

با این حال، مدیرعامل هواوی پیش از این اعتراف کرده بود که این شرکت خود را برای کاهش 10 درصدی درآمد سالانه آماده کرده است. سری گوشی های Mate 30 نیز در 19 سپتامبر امسال رونمایی شدند، اما هنوز به صورت رسمی در بازارهای جهانی عرضه نشده‌اند. جدیدترین گوشی های پرچمدار هواوی از ماه آینده در چین و برخی بازارهای آسیا و اقیانوسیه به فروش خواهد رسید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. هواوی بهترینه.این حرف من نیست حرف بزرگترین موسسه تحقیقاتی. یعنی کنگره جهانی موبایل هست

  2. به زودی زود و به کور چشم حسودا رتبه 1 برند محبوب جهانی و پرفروش دنیا رو ازآن خودش میکنه