نمایشگر میت ایکس

هواوی برای نمایشگر میت ایکس از پنل‌های شرکت چینی BOE استفاده کرده است

شرکت هواوی رسما اعلام کرد که برای نمایشگر میت ایکس (Huawe Mate X) از پنل OLED ساخت شرکت BOE استفاده کرده است. این شرکت چینی٬ پس از سامسونگ در رده‌ی دوم تولیدکنندگان پنل‌های منعطف قرار دارد.

امروز هواوی در رویداد Huawei 5G خود برای نخستین بار از گوشی منعطف میت ایکس خود در چین پرده برداری کرد. این شرکت همچنین از عرضه‌ی نسخه‌ی 5G دو گوشی میت 30 و میت 30 پرو خبر داد. در حال حاضر این گوشی‌ها برای فروش در بازار چین آماده شده‌اند. سپس هواوی اطلاعاتی از گوشی منعطف خودش را ارائه کرد. تازه‌ترین این گزارش‌ها نشان می‌دهد که هواوی برای نمایشگر میت ایکس خود از پنل‌های شرکت چینی BOE استفاده کردن است.

نمایشگر میت ایکس بومی و ساخت چین است

دو شرکت سامسونگ و ال جی را می‌توان معتبرترین تولیدکنندگان پنل‌های نمایشگر AMOLED در جهان دانست٬ اما هواوی برای گوشی منعطف خود از یک شرکت هم وطن استفاده کرده است. BOE بزرگ‌ترین تولیدکننده‌ی پنل‌های OLED در چین است. این شرکت نیز تامین پنل‌های گوشی میت X را تایید کرده است. این کمپانی همچنین تایید کرده که 10 میلیون پنل OLED منعطف را در نیمه‌ی نخست سال جاری به فروش رسانده است. آن‌ها در حال حاضر 18 درصد از سهم بازار را در اختیار دارند و رده‌ی دوم جهان در تولید این پنل‌های منعطف٬ متعلق به BOE است.

هواوی برای نخستین بار گوشی Mate X خود را در کنگره جهانی موبایل که ماه فوریه برگزار شد٬ معرفی کرد. آن نسخه‌ی اولیه از تراشه‌ی اسنپدراگون 980 با مودم Balong 5000 5G قدرت می‌گرفت. اما نسخه‌ی نهایی این دیوایس به جدیدترین تراشه‌ی هواوی به نام Kirin 990 5G مجهز شده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*