آنر ایکس اسپورت پرو

هدست بلوتوثی آنر ایکس اسپورت پرو معرفی شد

هدست بلوتوثی آنر ایکس اسپورت (Honor xSport Pro) رسما معرفی شد. این هدست بلوتوثی دارای عمر باتری بالا بوده و از سیم‌هایی مجهز است که گره نمی‌خورد و پیچانده نمی‌شود.

شرکت آنر در رویداد ویژه‌ی خود در کنار رونمایی از گوشی آنر 20 لایت٬ از لوازم جانبی جدیدی نیز پرده برداری کرد. در میان آن‌ها٬ یک هدست بلوتوثی نیز حضور دارد. ما در مورد هدست بلوتوثی آنر ایکس اسپورت صحبت می‌کنیم که در ادامه به معرفی آن خواهیم پرداخت.

این هدست بلوتوثی چینی از یک کابل فلزی بهره می‌برد و به راحتی دور گردن شما قرار می‌گیرد. علاوه بر این٬ روی آن از یک ماده‌ی سیلیکونی دوست‌دار پوست انسان به کار رفته است. گره خوردن یا پیچانده شدن این کابل نیز به سادگی انجام نمی‌شود. این هدفون با 6 ایربادز در اندازه‌های مختلف عرضه می‌شود. سه جفت آن بزرگ٬ متوسط و کوچک N شکل است٬ در حالی که سه جفت آن کوچک و متوسط کوسه‌ای خواهد بود.

آنر ایکس اسپورت پرو

کمپانی آنر برای این هدست از طراحی هوشمند مغناطیسی استفاده می‌کند که در بین هدست‌های مدرن از محبوبیت بالایی برخرودار است؛ بنابراین برای ذخیره‌ی انرژی٬ زمانی که این هدفون را از گردن خود دربیاورید٬ به صورت خودکار خاموش خواهند شد. زمانی که مجددا آن را بپوشید هم پخش موسیقی آغاز می‌شود. شما می‌توانید این دیوایس را در سه رنگ آبی٬ قرمز و بنفش خریداری کنید.

از نظر عمر باتری٬ آنر ایکس اسپورت پرو می‌تواند تا 18 ساعت مدام به پخش موسیقی بپردازد. این 60 درصد بالاتر از نسل پیشین است. این هدفون از فناوری شارژ بیسیم معکوس پشنیبانی می‌کند و می‌توانید با 5 دقیقه شارژ آن٬ تا 4 ساعت به موسیقی گوش دهید. از دیگر ویژگی‌های xSport Pro می‌توان به حضور درایو 13 میلی‌متری و دیافراگم گنبدی شکل٬ باس بالا و شفاف اشاره کرد.

قیمت آنر ایکس اسپورت پرو

برای خرید این هدست بلوتوثی٬ شما باید 56 دلار را بپردازید. فروش آن نیز از 25 اکتبر (3 آبان 98) آغاز می‌شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*