تولید پژو 405

تولید پژو 405 و پراید تا پایان سال 98 و ابتدای 99 متوقف می‌شود

وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت در سال 98 و ابتدای سال 99 شاهد توقف تولید 3 نوع پراید خواهیم بود و تولید پژو 405 جی ال ایکس نیز تا پایان سال جاری متوقف می‌شود.

اخیرا در خصوص توقف تولید خودروهای داخلی به ویژه پراید از شرکت سایپا و پژو 405 از شرکت ایران خودرو خبرهای مختلفی منتشر شده است و در خصوص زمان توقف تولید این محصولات پرفروش خودروسازان داخلی شایعه‌های مختلفی شنیده می‌شود، اما رضا رحمانی، وزیر صنعت، معدن و تجارت جدیدترین زمان توقف آنها را اعلام کرد. طبق اعلام وزیر صنعت در سال 98 و ابتدای سال 99 شاهد توقف تولید 4 خودرو خواهیم بود.

توقف تولید پژو 405 تا پایان سال

وزیر صنعت، معدن و تجارت در این خصوص عنوان توقف تولید 4 محصول از خودروسازان داخلی در دستور کار قرار دارد که تا پایان سال جاری طرح توقف تولید پژو 405 جی ال ایکس اجرایی خواهد شد. رضا رحمانی افزود علاوه بر این خودرو، تولید 3 نوع پراید هم در ماه‌های آینده متوقف می‌شود. وی تاکید کرد توقف تولید این 3 نوع پراید در دی 98 و اردیبهشت و تیر 99 علمی می‌شود. وزیر صنعت، معدن و تجارت در ادامه تاکید کرد توقف تولید این خودروها با هدف ارتقای کیفیت و افزایش رضایت مردم انجام خواهد شد و می‌بایست همواره سعی کنیم در کنار افزایش کمی محصولات، کیفیت آنها نیز افزایش پیدا کند و قطعا در این مسیر حذف تعدادی از محصولات کارساز خواهد بود. رضا رحمانی در پایان خاطرنشان کرد محصولات جدید خودروسازان به جای محصولاتی که حذف می‌شوند، به بازار عرضه خواهند شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. کلا خدا کنه تولیداتشون به کل متوقف شه از دستشون خلاص شیم یه عده مفت خور از خدا ب خبر که 50 سال رو یه ماشین کپی میکنن و هر سال یه چیشو کم یا ضعیف تر میکنن و عوضش قیمتا رو روز به روز افزایش میدن تا جایی که ما با هزینه یه ماشین با 800 اسب بخار قدرت یه ماشین با 60 اسب بخار قدرت میخریم خدایا العفو

  2. تا پایان سال 99 هجری یا میلادی؟