تورهای داخلی

قیمت تورهای داخلی در پاییز

اگر قصد سفر با یکی از تورهای داخلی را کرده‌اید، بهترین زمان در پیش روی شماست. پاییز به میانه‌ی خود نزدیک شده، تعطیلات هم به اتمام رسیده و حالا وقت خرید یک تور با صرفه است.

سفرهای خارجی به واسطه‌ی افزایش قیمت دلار در سال‌های اخیر، قیمت‌های بی‌سابقه‌ای را تجربه می‌کنند و در کنار آن، هزینه‌های جاری سفر هم سر به فلک خواهد گذاشت. در چنین شرایطی، انتخاب یک تور مناسب داخلی، با هزینه‌های به صرفه و همچنین مخارج ریالی در مقصد، می‌تواند به شدت مناسب باشد. آژانس مقتدرسیر به عنوان مجری مستقیم و باسابقه‌ی تورهای داخلی در ایران، همیشه در تلاش بوده تا بهترین خدمات را به مسافران خود در سفر ارائه کند. در کنار این امر اما کوشش ما آن است که اطلاعات مناسبی در زمان‌های مختلف و برای مسیرهای مختلف در اختیار مسافران قرار دهیم، تا در زمان تصمیم‌گیری برای سفر خود، امکان انتخاب بهترین‌ها را برای خود و همراهان‌شان داشته باشند.

تور کیش؛ قدم زدن در ساحل گرم

تور کیش همیشه برای ایرانیان جذاب بوده و همه تلاش می‌کنند تا حداقل یک‌بار، در این جزیره‌ی زیبا حضور یابند. برخی افراد با وجود سفر چندین باره به آن، باز هم اولین انتخاب خود، برای خرید یک تور را این شهر کم‌نظیر قرار می‌دهند.

از ابتدای سرمایه‌گذاری بر روی این جزیره،  به منظور جذب گردشگران بیشتر به آن، زیرساخت‌هایی نظیر خیابان‌کشی‌های مرتب و تمیز، ساخت هتل‌های استاندارد و متعدد، ایجاد مراکز خرید متفاوت و متنوع و نهایتاً فراهم کردن امکانات تفریحی جذاب برای مسافران، در دستور کار قرار داشته است. حال و پس از ۳ دهه، می‌توان گفت که کیش در اوج وضعیت خود قرار گرفته است. تقریبا کمتر شهری در ایران، توانایی رقابت با امکانات و جاذبه‌های کیش را دارد و همین امر باعث شده تا مسافران، اقبال زیادی به این مقصد سیاحتی تفریحی داشته باشند.

تورهای داخلی

در پاییز اما چند ویژگی خاص برای کیش وجود دارد، در درجه‌ی اول به واسطه‌ی آن که خانواده‌ها درگیر دانش‌آموزان و دانش‌جویان خود هستند، امکان کمتری برای سفر دارند و بنابراین قیمت تور کیش در شرایط بهتری قرار دارد. همچنین هزینه‌های مقصد، به واسطه وجود مسافر کمتر برای گردشگران این شهر، بهتر خواهد بود، چرا که به راحتی امکان چانه‌زنی برای آن‌ها فراهم است. تمام این ویژگی‌ها، در زمانی رخ می‌دهد که دمای هوا بسیار مطبوع بوده و لذتی دوچندان را به مسافران خواهد داد.

تور مشهد؛ زیارت در آرامش

اما شاید شما هم با سفر به مشهد در عید نوروز یا تابستان موافق نباشید. شلوغی بیش از حد شهر و به‌خصوص حرم امام رضا، امکان زیارتی در آرامش کامل را از هر فردی می‌گیرد. بنابراین باید بین بهار، پاییز و زمستان، فصلی را انتخاب کرد. زمستان که سرمای هوا شاید اجازه‌ی گشت و گذار در شهر را ندهد و کمی آزارنده باشد. بهار اگر چه هوا مناسب است، اما یافتن تور ارزان مشهد کار آسانی نیست. اما پاییز، با آن که تعادل هوا مانند بهار است اما قیمت تور مشهد بسیار مناسب است. پس انتخاب تور مشهد در پاییز، از این نظر می‌تواند بسیار به جا و درست باشد.

در کنار ارزانی تورهای پاییز مشهد نسبت به تابستان و بهار، خلوتی شهر هم می‌تواند به شما کمک کند تا خریدهای بهتری داشته باشید. به‌خصوص اگر به دنبال یافتن سوغاتی‌های متنوع و خوش‌قیمت هستید، در این فصل کار شما چندان سخت نیست، چرا که به راحتی می‌توانید با کسبه‌ی بازار چانه بزنید و قیمت مناسب خود را دریافت کنید.

تور قشم؛ لذت یافتن مکانی غیر تکراری

اگر می‌خواهید به یک مقصد جدید گردشگری که تا به حال ندیده‌اید و جذابیت‌های کافی را هم دارد سفر کنید، قشم بهترین مکان برای سفر پائیزی شماست. علاوه بر این که شما به بزرگترین جزیره‌ی ایران سفر می‌کنید، بلکه سرمای پائیزی هم به هیچ وجه شما را اذیت نخواهد کرد. طبیعت بی‌نظیر این جزیره‌ی گسترده و همچنین امکان سفر دریایی به جزیره‌های کوچک همسایه که بسیار لذت‌‌بخش هم هست، از جاذبه‌هایی‌ست که در کمتر مقصدی از ایران، می‌توان آن را یافت.

قشم شاید به تمیزی و لوکسی کیش نباشد، اما در سال‌های اخیر پیشرفت‌های خوبی داشته است. علاوه بر ساخت مراکز خرید جذاب و جدید در آن، چند هتل باکیفیت و خوب نیز در آن افتتاح شده که می‌تواند سفر مناسبی برای مسافران را رقم بزند. باید در نظر داشته باشید که هزینه‌ی خرید در قشم، پائین‌تر از کیش است و همین هم می‌تواند عاملی برای سفر شما به این شهر زیبا باشد.

تورهای داخلی

نهایتا اگر تصمیم به یک سفر با تور داخلی در ایران را دارید، ۳ گزینه‌ی بالا به شما معرفی شد و اگر انتخاب شما برای سفر قشم است. بهتر است در ابتدا به صفحه‌ی تور قشم در سایت آژانس ما سری بزنید، بررسی‌های اولیه را انجام دهید و برای گرفتن اطلاعات تکمیلی با مشاوران سفر ما تماس گرفته و خرید خود را نهایی کنید.

این مطلب در قالب رپورتاژ آگهی و توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا متن تبلیغاتی برای گجت نیوز ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*