ردمی نوت ۸ تی

ردمی نوت ۸ تی شیائومی در عکس‌هایی واقعی دیده شد

ردمی نوت 8 یک گوشی میان رده با قیمت مناسب از برند زیرمجموعه شیائومی است که البته NFC ندارد. ظاهرا این کمبود در ردمی نوت ۸ تی (Redmi Note 8T) جبران خواهد شد.

به تازگی تصاویری زنده از این گوشی هوشمند منتشر شده که در یکی از آن‌ها برچسب روی نمایشگر، مشخصات ردمی نوت ۸ تی را آشکار کرده است. بر این اساس، موبایل جدید ردمی دارای صفحه نمایش 6.3 اینچی پوشیده شده با گوریلا گلس 5 خواهد بود. قدرت دستگاه از تراشه اسنپدراگون 665 کوالکام و انرژی آن از یک باتری 4000 میلی‌آمپر ساعتی تامین خواهد شد.

یک مجموعه دوربین چهارگانه هم در پنل پشتی قرار دارد که اجزای آن را سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی و دوربین‌های ماکرو و فوق عریض تشکیل می‌دهند. هرچند اشاره‌ای نشده؛ اما چهارمی باید سنسور عمقی باشد. روی این برچسب، پشتیبانی از ان اف سی هم درج شده است.

در عکس دیگر، محتویات درون جعبه را می‌بینیم که شامل کابل USB و شارژر می‌شود. به نظر می‌رسد این شارژر، 18 واتی باشد. منبع منتشر کننده‌‌ی تصاویر، قیمت ردمی نوت ۸ تی را 199 یورو برای نسخه 4+64 گیگابایتی اعلام کرده است. هنوز تاریخ رونمایی از این محصول مشخص نیست؛ اما با توجه به انتشار تصاویر گوشی و جعبه‌‍‌ی آن، رونمایی باید نزدیک باشد.

ردمی نوت 8 تی