آخرین آپدیت آیفون 5

اگر آخرین آپدیت آیفون 5 را نصب نکنید، گوشی شما به زودی از کار می‌افتد!

اپل هشدار داده است که اگر آخرین آپدیت آیفون 5 را تا هفته‌ی آینده نصب نکنید، گوشی شما غیرفعال می‌شود و دیگر نمی‌توانید از طریق آن به اینترنت متصل شوید.

7 سال پس از عرضه‌ی آیفون 5، اپل به صاحبان این دیوایس هشدار داده است که باید حداکثر تا سه شنبه آینده 12 آبان 98 دیوایس خودشان را به آخرین نسخه‌ی ارائه شده یعنی iOS 10.3.4 آپدیت کنند. به گزارش این شرکت، دستگاه‌هایی که از نصب این به‌روزرسانی تا پایان سه شنبه‌ی آینده سر باز بزنند، دیگر قادر به اتصال به اینترنت نخواهند بود. این بدان معناست که سرویس‌های نظیر اپ استور، آی کلاد و ایمیل از دسترس آن‌ها خارج می‌شود و حتی به وسیله‌ی مرورگرهایی نظیر سافاری و کروم نیز نمی‌توانند به وبگردی در اینترنت بپردازند.

در صورت نصب نکردن آخرین آپدیت آیفون 5 چه می‌شود؟

علاوه بر این، آخرین آپدیت آیفون 5 از آن تاریخ به بعد دیگر برای شما ارسال نخواهد شد؛ اما در اینجا یک راه حل وجود دارد. اگر به هر دلیلی موفق به آپدیت گوشی خود تا پایان مهلت اعلام شده نشده‌اید، شما می‌توانید گوشی خود را به یک کامپیوتر نصب کرده و از طریق بکاپ و ریستور، سیستم عامل را مجددا روی آن نصب کنید.

اپل توسعه‌ی آی او اس 10 را دو سال پیش و پیرو عرضه‌ی آی او اس 11 متوقف کرد، اما به خاطر حل مشکل شبکه‌های GPS که تابستان گذشته برای گوشی‌های آیفون و آیپد سازگار با این به‌روزرسانی به وجود آمده بود، ناچار شد یک نسخه‌ی جدیدتر را در اختیار آن‌ها قرار دهد.

آنطور که ما متوجه شده‌ایم به جز آیفون 5، چهارمین نسل تبلت آیپد نیز متوجه مشکل اتصال به GPS خواهد شد و صاحبان این محصول نیز باید دیوایس خود را به نسخه 10.3.4 آی او اس به‌روز کنند. در هر صورت، خوب است که برای جلوگیری از هرگونه مشکل احتمالی، زودتر این به‌روزرسانی را روی دیوایس سازگار خود نصب کنید. ما توصیه می‌کنیم همین حالا این کار را انجام دهید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*